אזור אישי

קורס השקעות נדל"ן

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
7

+ התעניינו לאחרונה

על הקורס

את התוכן בחבילה הזו יצרנו על מנת למקד ולהוביל אתכם לעסקת נדל"ן מוצלחת, וזאת בדרך עניינית ומעשית ותוך חיסכון בזמן חיפוש יקר שלכם. מה כוללת חבילת מאסטר נדל"ן: ☑ קורס נדל"ן אונליין ☑חוברת נדל"ן לשטח ☑למעלה מ-80 מאמרים מקצועיים ☑ למעלה מ-400 סרטונים מעשיים מהשטח ☑ייעוץ עם צביקה דורון מומחה הנדל״ן

למי מתאים? לחיילים משוחרריםלמבוגרים
סוגי סדנה: נדל"ן

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: צביקה דורון. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

צביקה דורון

החל משנת 2012 צביקה ייעץ וליווה מאות אנשים שהתעניינו ברכישת דירה וכן כתב מאמרים רבים בתחום הנדל"ן למגורים ולהשקעה בישראל, בהסתמך על הידע והניסיון שצבר בשטח. צביקה מכיר לעומק את הכלים הנדרשים לאיתור ובדיקות דירות להשקעה עבורכם, ומבין את שוק הנדל"ן בישראל לאורכו ולרוחבו. לצביקה יכולת לזהות מגמות עתידיות ובכך למקד ולהוביל אתכם לעסקת נדל"ן מוצלחת, וזאת בדרך עניינית ומעשית ותוך חיסכון בזמן חיפוש יקר שלכם.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

לפרטים על מיקום יש לפנות למנחה

קורס השקעות נדל"ן

697 ₪ למשתתף
*שימו לב: מחיר מוזל

תפריט נגישות

רגע! שווה לעקוב אחרינו

יש לנו אחלה עמודים ברשתות, אנחנו מפרסמים שם רעיונות, סקירות והגרלות. בואו לעקוב!

וגם

הרשמו לניוזלטר שלנו