אזור אישי

איך מוסיפים סדנה לאתר?

קטגוריה של עמודי תמיכה

אז החלטתם להוסיף את הסדנה שלכם לאתר כל סדנה, או שהסדנה שלכם כבר מופיעה באתר? החלטה מצוינת!

כדאי מאד להקפיד על האופן שבו ממלאים את השדות בטופס ההצטרפות, שכן מילוי נכון שלהם יכול להשפיע השפעה מכרעת על נראות הסדנה שלכם באתר שלנו, וכתוצאה מכך גם על כמות הפניות שתקבלו מלקוחות פוטנציאלים. על האופן שבו מקבלים פניות מאתר כל סדנה, פרטנו במדריך הזה.

טופס ההצטרפות (קישור לטופס) מורכב מ-2 שלבים עיקריים: פרטי המנחה ופרטי הסדנה. כעת נעבור על כל אחד מהשלבים הללו ועל השדות אותם הוא כולל.

פרטי המנחה

    1. שם מלא – כדאי להשתמש בשם המלא והאמיתי של מנחה הסדנה, תחושה של היכרות מוקדמת ובלתי אמצעית תורמת רבות לאמון של הלקוחות הפוטנציאלים.
    2. טלפון נייד ואימייל – פרטים אלו לא יופיעו באופן ישיר באתר, אך ישמשו את הלקוחות הפוטנציאלים לצורך יצירת קשר אתכם בטלפון או בווטסאפ. כתובת המייל תשמש אותנו לשם שליחת הודעות מערכת והתקשרות אתכם.
    3. אודות המנחה – זה המקום לכתוב על עצמכם, גיל, רקע, אפילו בכמה מילים על המשפחה שלכם. לאודותיכם יש השפעה מכרעת על מידת האמון שהלקוחות הפוטנציאלים יתנו בכם. יש הבדלים עצומים בין סדנאות עם פירוט בשדה הזה לכאלו עם פירוט דל.
    4. תמונת המנחה – תמונה בפורמט ריבועי, מומלץ לפחות 400 על 400 פיקסלים, בעדיפות עם הקשר לסדנה שאתם מעבירים (לבוש רלוונטי, מיקום רלוונטי וכדומה).

שלב 1

פרטי הסדנה

  1. שם הסדנה – מומלץ לבחור בשם ש"תופס את העין", משחק מילים וכדומה, למשל: "אבניים לשניים" (אגב, סדנה סופר מומלצת), או שתיאור מדויק ותכליתי של הסדנה, למשל: "סדנת הכנת מקרמה מחומרים ממוחזרים".
  2. סוג הסדנה – צריך לבחור את הסוג שתואם בצורה הטובה ביותר לסדנה, אנחנו מודעים לכך שלא כל התיאורים שקיימים בעולם נמצאים ברשימה הזו ולכן חלק מהתיאורים שכן קיימים הם יותר כלליים והם יכולים להוות בית לסדנה שלכם.
  3. מחיר למשתתף – מחיר למשתתף בשקלים, כולל או לא כולל מע"מ (לבחירתכם איך להציג זאת).
  4. הערות למחיר – כאן אפשר לציין אם המחיר כולל מע"מ, אם יש תנאים מסוימים כמו כמות משתתפים מינמלית או אם "יש מחיר" לקבוצה גדולה יותר של משתתפים.
  5. תיאור הסדנה – כאן המקום שלכם להיות הכי יצירתיים שאפשר. יש לכם 500 תווים וכדאי שתנצלו אותם טוב טוב, עד לתו האחרון. כדאי להקפיד על שימוש בפסקאות, סימני פיסוק, קוהרנטיות של הטקסט וכמובן- להימנע משגיאות כתיב. תיאור סדנה יכול להיות ההבדל הכי משמעותי באחוזי הפניה אליכם.
  6. מאפיינים מיוחדים – גם כאן יש לכם 500 תווים שכדאי להשתמש בהם בחכמה. מה מייחד את הסדנה שלכם לעומת סדנאות אחרות? גם כאן חשוב להקפיד על פסקאות, סימני פיסוק ואסתטיות כללית של התוכן.
  7. מיקום הסדנה – מיקום כללי בארץ, שוב- אנחנו יודעים שאין את כל המיקומים האפשריים, לכן בחרו בקרוב ביותר אליכם (אם אתם מגיעים לבית הלקוח, השאירו ריק).
  8. כתובת הסדנה – זה המקום להכניס את הכתובת המלאה שלכם, אם אתם מגיעים לבית הלקוח- ציינו זאת בשדה הזה.
  9. למי מתאימה הסדנה – ניתן לבחור מספר אפשרויות, אל תתעצלו ובחרו את כל קהלי היעד הרלוונטיים.
  10. גלריית תמונות – העלו מינימום 2 תמונות באיכות גבוהה, בלי כיתובים וקשקושים. שימו לב שאחד מתנאי השימוש הוא שהזכויות לשימוש בתמונות הן שלכם ושאתם מאשרים לאתר כל סדנה להציג אותן.
  11. אישור תנאי שימוש – חשוב מאד, לא ניתן להתקדם ללא אישור התנאים. רוצים לקרוא אותם עכשיו? הנה קישור.

שלב 2

מסך סיום והרשמה לאתר

בשלב זה בקשת ההצטרפות תועבר לבדיקה, ואחרי שצוות האתר יוודא את איכות הפרטים ואמיתותם- הסדנה תאושר ותעלה באופן סופי לאתר ותוצג לגולשים. מומלץ מאד לשלוח את עמוד הסדנה שלכם למשתתפי עבר בסדנה על מנת שיכתבו המלצות, כמות, איכות ודירוג ההמלצות משפיע על מיקום הסדנה באתר ביחס לסדנאות אחרות.

בנוסף, כדי לערוך את פרטי הסדנה בעצמכם, עליכם להירשם לאתר (בכפתור הכתום שבשלב הסיום, "הירשמו עכשיו" כאן בתמונה):

4

בשלב זה עליכם להשתמש באותה כתובת מייל בה השתמשתם כשיצרתם את הסדנה ולבחור סיסמא כרצונכם:

5

לאחר שתלחצו על כפתור "הרשמה" תקבלו מייל אימות ולאחר שתאמתו את החשבון שלכם, תוכלו להתחבר לאתר ולצפות בפעילויות (סדנאות/חוגים/קורסים) שלכם ובסטטוס שלהן. כשהפעילות שלכם תאושר, תקבלו התראה במייל.

ניתן להוסיף עוד פעילויות, מסוגים שונים, לאתר מאותו משתמש.

עדיין זקוקים לעזרה?

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)