אזור אישי

איך עורכים פעילות (סדנה/חוג/קורס) שכבר מופיעה באתר?

קטגוריה של עמודי תמיכה

נכנסתם לאתר וגיליתם שהפעילות שלכם כבר מופיעה בו? קיבלתם פניות מטעם לקוחות שהגיעו דרך אתר כל סדנה? בואו לגלות מדוע, כיצד "להשתלט" על הפעילות שלכם, לערוך אותה או למחוק אותה (אנחנו מקווים שלא, אבל זה לבחירתכם).

כשהצוות שלנו הקים את האתר, עסקנו בליקוט סדנאות ופעילויות מרחבי האינטרנט והוספנו אותם בעצמנו לאתר במטרה להעשיר אותו. יש לציין שמאז ומתמיד, יצירת הקשר של לקוחות פוטנציאלים נעשתה אך ורק ישירות אל מול המנחה של הסדנה באמצעי ההתקשרות (ווטסאפ וטלפון) שלו, ולכן יש סיכוי טוב שכבר קיבלתם פניות. בהזדמנות זו נציין שצוות האתר לא שמר את פרטי הלקוחות הפונים ולא עשה בהם כל שימוש.

ראשית, נסו להירשם: כשאספנו מידע על פעילויות ברחבי הרשת, אספנו גם כתובות מייל שהיו מקושרות לכל פעילות. לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להירשם לאתר שלנו (בקישור הזה) עם כתובת המייל בה אתם עושים שימוש בהקשר של הפעילות שלכם וסיסמא לבחירתכם, סביר מאד שגם אנחנו הזנו את אותה כתובת אימייל:

1

אמתו את האימייל שלכם:

התחברו למשתמש שלכם באמצעות כתובת המייל והסיסמא שבחרתם:

גשו ל"פעילויות שלי" בתפריט הצד:

זיהיתם את הפעילות שלכם? מעולה! לחצו עליה וערכו אותה כרצונכם.

לא מצאתם את הפעילות? לא נורא, פנו אלינו בצ'אט בצד ימין למטה ואנחנו נעזור לכם להשתלט על הפעילות שלכם במהרה לאחר אימות קצר:

רוצים למחוק את הפעילות שלכם? זה גם בסדר, למרות שהיינו רוצים לראות אתכם נשארים. פנו אלינו בצ'אט מצד ימין למטה ואנו נמחק את הפעילות שלכם לאחר אימות קצר.

עדיין זקוקים לעזרה?

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)