אזור אישי

סדנאות תכשיטים (צורפות)

סדנת תכשיטים (צורפות) - כל המומלצים

אזור בארץ

מחיר למשתתף: 445 ש"ח

סדנת צורפות זוגית פרטית

דירוג לפי 4 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

נקבל הסבר ורקע על עולם החומר, כסף וזהב, נילמד על הכלים המשמשים את הצורף, נכיר סוגי תכשיטים ותוכלו להתרשם מכל מיני רעיונות לתכשיטים שמצויים אצלי בסטודי... קראו עוד

31

+ התעניינו לאחרונה

מחיר למשתתף: 200 ש"ח

עטרה תכשיטנות סדנאות וחוגים

דירוג לפי 0 מדרגים:
0.0/5
(0.0)

סדנת תכשיטנות וחוגים לנשים בשעות הבוקר מיום א-עד ן כולל בשעות 9:00-11:30 טכניקות חריזה שונות כל פעם טכניקה שונה ,מגוון רחב של חרוזים וחומרי גלם מתכת .... קראו עוד

11

+ התעניינו לאחרונה

מחיר למשתתף: 450 ש"ח

כל סדנה

סדנת צורפות חד פעמית

דירוג לפי 1 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

סדנא חד פעמית עם ערך עוצמתי בזמן קצר, יום כיף מלא בידע משמעותי על עולם התכשיטים המופלא קראו עוד

29

+ התעניינו לאחרונה

מחיר למשתתף: 470 ש"ח

כל סדנה

סדנת צורפות אישית

דירוג לפי 1 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

בסדנה נלמד איך ליצור תכשיט מתחילת התהליך ועד למוצר מוגמר. נכיר את כלי הצורפות לכל תהליך היצירה ונלמד איך להשתמש בהם. נכיר את אבני החן השונות, איך לבנו... קראו עוד

19

+ התעניינו לאחרונה

טוען...

סדנת תכשיטים (צורפות) היא תכנית קצרת מועד שנועדה לתת למשתתפים הבנה בסיסית של תהליך ייצור התכשיטים, כולל עיצוב, ייצור ומכירה. סדנאות אלו מכסות בדרך כלל מגוון נושאים, כגון עיבוד מתכת, גמולוגיה ותיקון תכשיטים. המשתתפים ילמדו על סוגים שונים של מתכות, אבני חן ואבנים, וכן על הכלים והטכניקות המשמשים בתהליך ייצור התכשיטים. בנוסף, חלק מהסדנאות עשויות לכלול הדרכה כיצד לפתוח עסק לתכשיטנות, כולל טכניקות שיווק, מיתוג ומכירה.

סדנאות יצירת תכשיטים וצורפות הן הזדמנות מעולה להתנסות בייצור ועיצוב תכשיטים בעצמך. בסדנאות אלו, המשתתפים לומדים את היסודות של העבודה עם מתכות, חומרים שונים וטכניקות של חיבור וצורפות. התהליך כולל גם חריטה, שיוף וציפוי.

המשתתפים בסדנה יכולים ליצור תכשיטים אישיים וייחודיים, כמו טבעות, שרשראות, עגילים וצמידים, בהתאם לרעיונות ולסגנון האישי שלהם. המנחה, שבדרך כלל אמן או צורף מנוסה, מלווה את המשתתפים צעד אחר צעד, מסביר את הטכניקות ועוזר לפתור בעיות.

סדנאות כאלו נותנות לאנשים חווית יצירה ומקנות ידע ומיומנות שיכולים להפוך לתחביב ואף למקצוע. הן מתאימות לכל הגילאים ולכל רמות הניסיון, ויכולות להיות חוויה חברתית נעימה ומשמעותית.

הגישה היצירתית והאישית בסדנאות התכשיטים מאפשרת לך לבחור את החומרים, הצבעים והסגנונות שמתאימים לך ביותר, תוכל לקבל כיוון מקצועי והדרכה מהמורים אך גם לבטא את האומנות האישית שלך, המורים יובילו אותך משלב הרעיון הראשוני ועד ליצירת התכשיט המוגמר שלרוב גם יישאר אצלך למזכרת.

בסדנאות התכשיטים, תוכל ללמוד טכניקות עיבוד חומרים כמו טכניקות פיליגרין, רטיקול, סופר דופר, ציפוי ועוד. תלמד גם על שימוש בכלים מקצועיים, תיקון ושדרוג תכשיטים קיימים, ובעצם כל מה שנדרש כדי להגיע ליצירה אמנותית משלך.

הסדנאות מיועדות עבור כל מי שמחפש את ההזדמנות ליצור תכשיטים איכותיים וייחודיים, בעבודת יד אותנטית, זה לא משנה אם אתה אמן ותיק בתחום התכשיטים או חובבן וחדש שרוצה לגלות את העולם המגוון של יצירת תכשיטים, הסדנאות יכולות להיות חוויה מרתקת עבורך.

סדנאות תכשיטים (צורפות) אינפוגרפיקה

טיפים לבחירת סדנת תכשיטים (צורפות)

הקדש זמן לתכנון. לפני שאתה מתחיל לעבוד על התכשיט, עשה סקיצות וחשוב על העיצוב והחומרים. התכנון מקל על הבנייה ומסייע למנוע טעויות שיכולות לקרות בעת הייצור.

הייה סבלני ומדוקדק. העבודה עם מתכות וחומרים דורשת דיוק וסבלנות. אל תמהר להשלים את העבודה, אלא הקדש זמן ללמוד ולהתנסות בטכניקות שונות. הדיוק והירידה לפרטים הם מפתח לתוצאה מוצלחת ואיכותית.

שאלות נפוצות על סדנאות תכשיטים (צורפות)

בהחלט, יש לא מעט סדנאות תכשיטים (צורפות) שכדאי לנסות. מעבר לכך, מומלץ ממש לשלב פעילויות נוספות שסמוכות לסדנה, כמו מסעדה טובה או טיול נחמד בטבע.

זה מאד תלוי באורך, איכות ורמת הסדנה. ניתן לומר בגסות שהעלות הממוצעת לסדנה היא בין כמה מאות שקלים ועד כמה אלפי שקלים למשתתף.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)