אזור אישי

המדריך השלם לסטטיסטיקות באתר כל סדנה

קטגוריה של עמודי תמיכה

שלום לכולם וברוכים הבאים למדריך הסטטיסטיקות של אתר כל סדנה. במדריך הזה תלמדו איך לאתר את עמוד הסטטיסטיקות של הפעילות שלכם, איך לקרוא את הנתונים והמידע ותלמדו על דרכים לשפר את הנתונים של הפעילות שלכם כדי לקבל יותר פניות ולסגור יותר עסקאות.

אנחנו מאמינים בלב שלם שידע הוא כח ולכן בלי להכביר במילים- בואו נתחיל!

איך מגיעים לעמוד הסטטיסטיקות?

ראשית, חשוב לדעת שרק אם יש לכם פעילות כלשהי באתר ואתם רשומים תוכלו לראות סטטיסטיקות לגביה (מן הסתם). אם עוד אין לכם פעילות באתר, למדו איך להוסיף אותה בלחיצה כאן. כבר יש לכם פעילות באתר אבל עוד לא "השתלטתם עליה" (נרשמתם)? בלחיצה כאן תלמדו איך לעשות את זה.

הוספתם פעילות ונרשמתם? מצוין! אתם מוכנים לעבור לשלב הבא. בתפריט הראשי תמצאו כפתור שנקרא "אזור אישי", לחצו עליו:

אזור אישי

כעת, לאחר שהועברתם לעמוד הפרופיל שלכם באתר, תוכלו לראות רשימה של הפעילויות שלכם (אם קיימות) או ליצור אחת במידה ואין. לחצו על כפתור "סטטיסטיקות" שמופיע ליד הפעילות אותה תרצו לבדוק, זה נראה כך:

סטטיסטיקות

כעת ייחשף בפניכם גרף שמציג 3 פרמטרים על פני ציר זמנים של חודש. בריחוף העכבר (או לחיצה במובייל) מעל יום מסוים, תוכלו לראות את הנתונים עבור אותו יום: בכתום, כמות הצפיות בעמוד הסדנה, בכחול, כמות הקליקים על כפתור שיחת טלפון ובירוק, כמות הקליקים על כפתור פניה בווטסאפ. הקליקים הנם ייחודיים (כלומר, משתמש שלחץ על כפתור הטלפון, לא ייספר כלחיצה על שיחה בווטסאפ גם אם לחץ בפועל וכך גם להפך). זה נראה כך:

סטטיסטיקות

איך משפרים את הסטטיסטיקות שלי?

או, זאת שאלה מצוינת! שיפור הנתונים יכול להוביל לסגירה רבה יותר של עסקאות ולתרום תרומה משמעותית להצלחת הפעילות שלך.

צפיות בפעילות-

  1. מומלץ לשלוח את עמוד הפעילות שלך לחברים/מכרים (להעתיק את כתובת האינטרנט של העמוד) ולפרסם אותה ברשתות החברתיות.
  2. לדאוג להוסיף המלצות (בסוף כל עמוד של פעילות יש מקטע שעוסק בביקורות). ציון גבוה וכמות גבוהה של ביקורות תתרום תרומה משמעותית למיקום הפעילות שלך באתר.
  3. להצטרף למסלול הפרימיום – אנחנו מציעים מסלול פרימיום שתורם תרומה אדירה לחשיפה של הפעילות שלך בפני גולשי האתר. קראו עוד כאן.

לחיצות על ווטסאפ/טלפון-

  1. חשבו כמו לקוח פוטנציאלי- מה חשוב לו לראות בעמוד? תוכן בעברית תקינה, מסודרת, תכליתית ומעניינת. תמונות איכותיות, רצוי כאלו שכוללות משתתפי עבר בסדנאות. דבר זה יתרום משמעותית לתחושת האמינות והאותנטיות של הפעילות שלכם ויגדיל את הסיכויים ללחיצות.

אנחנו מאחלים לכולכם הצלחה אדירה! צוות אתר כל סדנה.

עדיין זקוקים לעזרה?

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)