אזור אישי

תנו לסדנה שלכם את הפרסום שמגיע לה עם אפס סיכונים ומקסימום סיכויים!

כל סדנה הוא פורטל הסדנאות והפעילויות המוביל בישראל. באתר ובקבוצת הפייסבוק שלנו מבקרים יותר מ-15,000 גולשים בכל חודש, והם מגיעים אלינו עם מטרה ברורה- למצוא פעילות מעניינת, בדיוק כמו שלך.

 

נכון, ניתן לפרסם בגוגל ובפייסבוק ולעתים זה עובד לא רע. אבל כשמפרסמים אצלנו, נחשפים לעינהם של גולשים רבים, שנמצאים בשלבים מכריעים בתהליך קבלת ההחלטות שלהם. לכן, זה רק טבעי שבעלי סדנאות ופעילויות רבים כבר הבינו שלפרסם בכל סדנה זה לפרסם חכם.

מעבר לכך, המסלול שלנו נטול סיכונים לחלוטין. אתם משלמים רק על 'הקלקת יצירת קשר' (פניה טלפונית או בווטסאפ, ב-15 שקלים לקליק) ולא משלמים תשלום קבוע או עמלות עבור סגירות, ללא התחייבות ובלי אותיות קטנות!

1. מצטרפים למסלול הפרימיום, אין התחייבות מראש!

מצטרפים למסלול הפרימיום בקלות, בלי כרטיסי אשראי, בלי התחייבויות ובלי אותיות קטנות. ניתן להצטרף בקלות ובמהירות על ידי לחיצה כאן או על מגוון הכפתורים שמופיעים בעמוד זה. רוצים להפסיק? אין בעיה, ניתן לעשות זאת מיידית בפניה אלינו.

השוואה

2. עכשיו, הפעילות שלך בולטת מעל כולם

מיד לאחר ההצטרפות למסלול הפרימיום, הפעילות שלכם תוקפץ באופן אוטומטי לראש עמודי הקטגוריה הרלוונטיים. כתוצאה מכך, מטבע הדברים, תקבלו הרבה יותר פניות.

3. הפניות לווטסאפ ולטלפון יתחילו לזרום

אתם תתחילו לקבל פניות ישירות לווטסאפ או כשיחת טלפון. תוכלו לעקוב אחר הכמויות דרך פאנל סטטיסטיקות מתוחכם שפיתחנו.

סטטיסטיקה

4. מתחשבנים בסוף החודש, אפשר להגביל את כמות הקליקים מראש, לא משלמים עמלות על קביעה עם לקוחות!

בסוף כל חודש, נעביר אליכם דו"ח מסודר עם כמות ההקלקות שקיבלתם. עבור כל הקלקה על כפתור "פנייה בווטסאפ" או "שיחת טלפון" תשלמו לנו 15 ש"ח + מע"מ- משלמים רק על ביצועים. לא קיבלת הקלקות? לא שילמת! בנוסף, ניתן להגביל את כמות הקליקים מראש, לא משלמים עמלות עבור לקוחות שהזמינו סדנאות/פעילויות.

כשמשתמש לוחץ על כפתור הטלפון / וואטסאפ שלכם המערכת סופרת את הפעולה הזאת בתור קליק ובעל הסדנא מחוייב בהתאם למחיר הנקוב באתר, קליק נספר גם אם המשתמש לא משלים את ביצוע הפעולה (שיחה / שליחת הודעת וואטסאפ) ולכן ייתכן כי תראו הבדל בין מספר הקליקים למספר הפניות בפועל, ראוי לציין כי כל הקלקה לסדנא שלך נספרת בצורה ייחודית פעם 1 בודדת עבור כל משתמש בודד, משמע אם משתמש נכנס לאתר ולחץ על כפתור הוואטסאפ 10 פעמים אתה תחוייב כהקלקה אחת בודדת בלבד ולא 10 פעמים, באתר תוכלו לעקוב אחר הצפיות וההקלקות שהיו בסדנא שלך.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)