אזור אישי

מה עושים היום?

מה עושים היום? זו השאלה שכולנו שואלים את עצמנו מדי פעם. בין אם אנחנו מחפשים דרכים להעביר את הזמן או ליהנות בסוף יום עבודה ארוך, תמיד כיף למצוא משהו מעניין לעשות. עמוד זה נועד בדיוק בשביל זה – לענות על השאלה הנצחית הזאת ולספק המלצות מגוונות על דברים שאפשר לעשות היום.

תוכלו למצוא פה רעיונות להופעות, הצגות תיאטרון, מופעי סטנדאפ, הרצאות מעניינות, סרטים חדשים בקולנוע, סדנאות יצירה ועוד פעילויות מקוריות. הכל מתעדכן בזמן אמת כדי שתוכלו לדעת בדיוק מה קורה שם בחוץ ומה האופציות המגניבות ביותר בשבילכם היום.

אז למה לבזבז זמן על חיפושים באינטרנט? פשוט בואו לכאן ותמצאו במקום אחד את כל האירועים, ההופעות והפעילויות הכי מעניינות שקורים עכשיו ברחבי הארץ. והכי טוב – הכל עדכני ומתרענן כל הזמן. אין ספק שיש המון דברים מגניבים לעשות בישראל בכל יום. אתם רק צריכים לדעת לאן ללכת. בין אם מחפשים בילוי תרבותי, בילוי עם המשפחה או משהו קצבי ופרוע יותר – כאן תוכלו למצוא את זה. זו התשובה לשאלה "מה עושים היום?" – פשוט בואו לכאן!

הצגות

ההצגות הכי שוות ומעניינות

הרצאות

הרצאות מרתקות במגוון תחומים

סרטים

סרטים מעניינים ומרתקים

סטנדאפ

ההופעות הכי מצחיקות שיש

הופעות

הופעות מוזיקליות מדהימות

הצגות ילדים

כל מה שמעניין את הילדים שלכם

מה עושים היום בערב?

  1. בדקו מה קורה היום בעיר שלכם – הופעות מוזיקה, הצגות, סרטים חדשים ועוד. אפשר למצוא המלצות מעודכנות אצלנו באתר בקטגוריות השונות.
  2. חשבו גם על פעילויות חיצוניות אם מזג האוויר מאפשר – טיול בטבע, ביקור בפארק שעשועים או גן חיות, פיקניק בפארק.
  3. אם יש ילדים, אפשר לבדוק מופעים והצגות המיועדים לילדים, סדנאות יצירה משפחתיות, פעילויות במוזיאוני מדע אינטראקטיביים.
  4. ערב קולנוע משפחתי או סרט חדש שכבר זמן רציתם לראות יכולים להיות בילוי מצוין.
  5. אם מחפשים משהו רומנטי יותר – ארוחת ערב במסעדה נחמדה, טיול רגלי לשקיעה, הופעת מוזיקה אינטימית.
  6. לרווקים – כדאי לבדוק אירועי ספיד דייטינג, מסיבות רווקים/רווקות, מופעי סטנדאפ ועוד אירועים חברתיים.

מה עושים היום בתל אביב

העיר שלעולם לא ישנה מציעה היום מגוון רחב של אפשרויות בילוי ופעילויות לכל הטעמים. חובבי התרבות יכולים לצפות בהצגה חדשה ומרתקת בתיאטרון הקאמרי או הבימה, או להאזין לרסיטל מוזיקה קלאסית מאת תזמורת הקאמרית הישראלית במוזיאון תל אביב.

מעריצי הקולנוע יכולים למצוא בבתי הקולנוע סינמה סיטי, לב ורב חן את הסרטים והסדרות החדשים והטרנדיים ביותר. חובבי הטבע והספורט מוזמנים לשלב פעילות גופנית בטיילת היפה של תל אביב, או לצאת לריצה או רכיבה על אופניים ביער חולון הסמוך.

וכמובן שהחיי הלילה הסוערים של תל אביב נמשכים עד השעות הקטנות של הלילה במועדונים, ברים והופעות הפזורים בכל רחבי העיר. כך שהתשובה לשאלה "מה עושים היום בתל אביב?" היא – כמעט הכל!

מה עושים היום בתל אביב
מה עושים בירושלים

מה עושים היום בירושלים

ירושלים, עיר קסומה של אלפי שנות היסטוריה ומסורת, מציעה גם היא היום שפע של אפשרויות בילוי מגוונות. מי שאוהב תרבות יכול לבקר במוזיאון ישראל או בית התפוצות ולצפות בתערוכות מרתקות של אמנות עכשווית או במוזיאון המדע או האסלאם.

חובבי מוזיקה ומחול ימצאו הופעות מצוינות בתיאטרון ירושלים ובמרכז הירושלמי לאמנות עכשווית. מי שרוצה ליהנות מהנוף המרהיב של ירושלים יכול לצאת לטיולים רגליים בהר הזיתים, גיא בן הינום או אתרים היסטוריים נוספים.

בשכונת בצלאל ובנחלאות תמיד מתקיימים שווקים, ירידים ופסטיבלי רחוב עליזים. כך שגם בירושלים תמיד יש מה לעשות, רק צריך לדעת לאן ללכת!

מה עושים היום בחיפה

חיפה, העיר שעל הים התיכון, מציעה מגוון רחב של פעילויות ובילויים. הנוף היפהפה של חופי חיפה מזמין לטיול רגלי שלאורך הטיילת, פיקניק בפארק הכט או יום כיף בחוף הים.

חובבי תרבות יכולים ליהנות ממופע מרהיב של התזמורת הפילהרמונית הישראלית באודיטוריום חיפה, או מתערוכה חדשה ומעניינת במוזיאון תל אביב סניף חיפה.

השוק המפורסם של העיר מהווה גם הוא יעד מומלץ לבילוי וביליק, במיוחד בימי שישי. בשעות הערב אפשר לצאת לאחד מבתי הקפה הרבים לאורך חופי בת גלים והקריון, או למסעדה גורמה לארוחת ערב צופה נוף לים. בקיצור – חיפה תמיד פועמת חיים ויש בה פעילויות מגוונות לכל גיל וטעם!

מה עושים היום בחיפה
מה עושים היום בבאר שבע

מה עושים היום בבאר שבע

באר שבע, בירת הנגב, הופכת בשנים האחרונות לעיר תוססת עם אפשרויות בילוי ופנאי מפתיעות ומגוונות. חובבי הטבע והרפתקנים ימצאו עצמם בגן עדן עם טיולים וסיורים בשמורות הטבע היפות של הנגב, כמו עין עווה, מכתש רמון או מכתש גדול.

דרך נהדרת לחוות את הנופים המרהיבים ובתי הגידול הייחודיים למדבר. גם בתוך העיר יש הרבה מה לעשות, כמו ביקור בפארק הייחודי לוטם שמשלב מדע ושעשועים, או צפייה במופע מרתק במרכז הפרפורמנס החדש של באר שבע.

החיים הליליים מתרכזים באזור התחנה עם פאבים שוקקי חיים, מועדונים וברים צעירים. יש המון סיבות לבקר בבאר שבע!

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)