אזור אישי

קסם צבעי המים – ציור בוטני

מומלץ מאד!

דירוג לפי 1 ביקורות:
5.0/5
117

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

תמיד חלמת לצייר בצבעי מים, אך לא ידעת איך להתחיל?
בואו לצלול אל הקסם של צבעי המים בסדנת ציור בוטני מרתקת! 🌿 הצטרפו אלי לסדנת צבעי מים בת שעתיים, בה נתעמק ביופי ובקסם של ציור בוטני. 🌿 קבוצה קטנה, בסטודיו ביתי נעים, עד 7 משתתפים מה נלמד ונתרגל בסדנה? 🎨 עקרונות הטכניקה בצבעי מים 🎨 תרגול משיכות מכחול נכונות 🎨 תרגול דרכים שונות לערבוב צבעים 🎨 ציור מצמחים אמיתיים 🎨 יצירת פלטת צבעים מחמיאה 🎨 הוספת פרטים שיקפיצו את היצירה לוח זמנים: 🕤 9:30-11:30 🕤 חצי שעה ראשונה: הסבר ותרגול 🕤 בהמשך: ציור עצמאי בקבוצה עם ליווי ופידבק אישי.
ניתן להדביק ליצירה מילת השראה בזהב.
ניתן להזמין את הסדנה אליכם הביתה, לצוות עובדים, ליום הולדת, או למפגש חברות.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלחברות וארגוניםליום הולדתלמבוגרים
סוגי סדנה: סדנאות ציורסדנאות אומנותסדנאות יצירה

מאפייני הסדנה

במהלך הסדנה תקבלו ליווי ופידבק אישי על: ✨ קומפוזיציה ✨ צבע ✨ הנחת מכחול ✨ טכניקה בסוף הסדנה תדע/י איך לתרגל את הציור בצבעי מים בצורה עצמאית, ותדע/י איזה ציוד ישמש אותך לכך. הרבה סיפוק והנאה מובטחים! 🌿 כל החומרים כלולים במחיר 🌿 כולל כיבוד קל, שתיה וקפה משובח ☕️ (נא לציין אלרגיות מסכנות אם יש) 🌿 יצירה בוטנית אישית לכל משתתפ/ת למי זה מתאים? 👩‍🎨 לגילאי 18+ 👨‍🎨 מתאים לממש מתחילים ולמתקדמים

תמונות

תמונות: ורה וקראט. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

ורה וקראט

מאיירת, מעצבת בנייר ומעצבת גרפית עם 17 שנות ניסיון בתעשייה. בעלת תואר בהוראה וניסיון בהוראה. במשך שנים לימדתי איור דיגיטלי במכללות שונות בארץ, ועכשיו אני חוזרת לקסם הציור המסורתי. תלמידה תמידית, אוהבת לצייר, ליצור, לארח ולפגוש אנשים חדשים.

05/07/2024

19/07/2024

קדימה, שכונת בנה ביתך

קסם צבעי המים – ציור בוטני

200 ₪ למשתתף
*שימו לב: כולל כל החומרים

תפריט נגישות

רגע! שווה לעקוב אחרינו

יש לנו אחלה עמודים ברשתות, אנחנו מפרסמים שם רעיונות, סקירות והגרלות. בואו לעקוב!

וגם

הרשמו לניוזלטר שלנו