אזור אישי

לצייר חיבור משפחתי – סדנת ציור פרטית לחיזוק הקשר המשפחתי

מומלץ מאד!

דירוג לפי 2 ביקורות:
5.0/5
33

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

ברוכים הבאים לסדנה הייחודית: "לצייר חיבור" לחיזוק הקשר המשפחתי. זוהי סדנה פרטית, בה מתנהל שיח מעצים ומקרב בין בני המשפחה תוך כדי ציור בטכניקות אקריליק פורינג (Fluidart). המנחה רקפת משלבת, תוך כדי הסדנה, שיח מעצים ומקרב, המתבסס על שילוב ידע וניסיון עשיר מעולם הגישור והאימון האישי. המטרה: העצמה וחיזוק הקשר המשפחתי! השיחה מתמקדת בשיפור היחסים תוך התחשבות בצרכים ובאינטרסים הספציפיים של כל אחד מבני המשפחה. אקריליק פורינג זוהי טכניקת אומנות נוזלית מיוחדת וכייפית, בעזרתה יוצרים ציור והתוצאות מפתיעות. קיימות טכניקות שונות ומעניינות והמאפיין אותן הוא נזילת צבעי אקריל, זרמים של צבעים, המשתלבים זה בזה בטקסטורה וצורות מעניינות. באקריליק פורינג אין חוקים! לא נדרש ניסיון בציור:) כל ציור מיוחד וייחודי. ממש חגיגה לעין ולנפש! מתחילים בשיח הכרות וזיהוי מאפיינים של בני המשפחה ואז מתחילים לצייר-בעזרת מתכון מאוד מדויק של ערבוב צבעי האקריל עם תוספים מיוחדים, אנחנו משחררים הכל על הקנבס ומאפשרים לכימיה והפיסיקה לעשות את היצירה ׁׁ(טוב, אנחנו עוזרים מעט;)ׂ מתקבלים ציורים לתלייה בביתכם-מעשה ידיכם להתפאר:)

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? משפחתיותגיבושזוגיותלבת מצווהלהורים
סוגי סדנה: סדנאות יצירהסדנאות אומנותסדנאות העצמה והתפתחות אישיתסדנאות ציור

מאפייני הסדנה

סדנה פרטית משפחתית מתאימה למשפחה שלמה/חלקית, לזוג, הורה-ילד, סב-נכד וכו' ניתן לקיים סדרת מפגשים. כל אחד מצייר ציור על קנבס 30X30 ס"מ והציור השני הינו ציור משותף על קנבס גדול, של כל בני המשפחה. הציור המשותף מייצג את השיחה ומביא לידי ביטוי את כל אחד מבני המשפחה כפרטים וכיחידה אחת מלוכדת. ניתן לקבל בתום הסדנה תמונות מהסדנה ואולי גם סרטון למזכרת:) הסדנה אורכת כשעתיים. הסדנה כוללת את כל החומרים וכן אמצעי ההגנה (כפפות,סינר) וגם קפה וכיבוד קל:) חשוב לדעת! בתום היצירה חובה להשאירה לייבוש כמה ימים! ניתן לקחת באיסוף עצמי או במשלוח בתשלום. הסדנה מתקיימת בביתי, ברמת פולג, נתניה. אין צורך בניסיון קודם או כשרון ציור כלשהו. ידיים שמאליות מתקבלות בברכה (-: הציורים הינם תזכורת לתהליך שהתקיים בסדנה כאשר לכל צבע וציור משמעות! נתראה בשמחה, רקפת:)

תמונות

תמונות: רקפת צור. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

רקפת צור

אני רקפת, מגשרת, אמנית יוצרת אמנות נוזלית. היצירה מעניקה לי מענה לצורך ברוגע ושלווה לצד המון תחושות של התרגשות, כייף, סיפוק ויצירתיות. בעלת תעודת הוראה, מאמנת אישית ומגשרת תואר שני. התמחיתי בגישור תביעות קטנות וגישורי משפחה. אני אוהבת ומתרגשת לראות א.נשים מגווני האוכלוסיה השונים, נהנים ומשתחררים נוכח גווני הצבע הנוזליים וחיוך של אושר ורוגע ניבט מפניהם! האווירה בעת היצירה באקריליק פורינג נעימה מאוד והחיבור בין הא.נשים בעת היצירה האומנותית ישיר ובלתי אמצעי. הכייף שבסדנה מאפשר שיח של קירבה ללא הגנות ומסכות ומרגיש נעים בין הנוכחים. התוצרים במראה מרגש ומפתיע כאחד:) מזמינה אתכן.ם לנסות! הסדנאות שיזמתי הן סדנאות ציור בטכניקות אקריליק פורינג וכן סדנאות מקוריות שלי, המשלבות אמנות ציור ושיח מקרב, כלומר שתוך כדי ציור אני מנהלת שיח בין המשתתפים, הגורם להם לשיתוף והקשבה. שמחה מאוד לארח אתכם אצלי בסדנה/סלון/מרפסת לסדנאות כייפיות עם א.נשים מקסימים לצד מוסיקה טובה, קפה וכיבוד קל:) מתאים לכולם-לחובבי אומנות, מבוגרים, צעירים, משפחות וצוותי עבודה, הרוצים ללמוד את האמנות הנוזלית Fluid תוך כדי תחושת קירבה.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

לסקוב חיים 3 רמת פולג, נתניה

לצייר חיבור משפחתי – סדנת ציור פרטית לחיזוק הקשר המשפחתי

329 ₪ למשתתף
*שימו לב: המחיר הינו למשתתף אחד לסדנה חד פעמית. לסדנה מתמשכת יותאם מחיר בהתאם למספר הפגישות.

תפריט נגישות

רגע! שווה לעקוב אחרינו

יש לנו אחלה עמודים ברשתות, אנחנו מפרסמים שם רעיונות, סקירות והגרלות. בואו לעקוב!

וגם

הרשמו לניוזלטר שלנו