אזור אישי

סדנת בישול – דרום איטליה במיטבה

מומלץ מאד!

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
66

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

מה תקבלו? ניפגש במקום הכי פסטורלי בארץ עם אווירה איטלקית קסומה נלמד את יסודות המטבח האיטלקי, בחירת חומרי גלם ותיבול הכנת פסטה אותנטית נקשיב לסיפורי תרבות מעניינים נקבל טיפים איך להרכיב ארוחת מלכים לאורחים שלנו נשב למשתה משמח ניקח חוברת מתכונים הביתה הסדנא תתקיים במשך כ-3.5 שעות ונכין בה 6 מנות שונות מרומא ועד סיציליה, האזורים הכי טעימים בכל איטליה. מה נכין? ניוקי רומאי – טעים בטירוף, פשוט להכנה פיצה נפוליטנית 72 שעות התפחה עם רוטב מושלם שמכינים בדקה אניפסטי חציל דבש ופפרוצ'יני – כמה פשוט ככה טעים וממכר רביולי פיסטוק וריקוטה סיציליאני סלט שרי ובוראטה / מוצרלה פריטליה דה ריקוטה – סופגניות ריקוטה קלות להכנה ונחטפות בשניה כל משתתף יקבל חוברת מתכונים מפורטת. שימו לב! תפריט הסדנא משתנה מעת לעת ע"פ החלטת השף

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלבת מצווהלהוריםלחברות וארגונים
סוגי סדנה: סדנאות בישול איטלקיסדנאות בישול

מאפייני הסדנה

במהלך הסדנה תקבלו המון טיפים וידע על המטבח האיטלקי שייתנו לכם כלים להמשיך ולבשל בבית ארוחות מעולות! בסיום הסדנה נשב יחד לארוחה מפנקת עם המנות שהכנו.

תמונות

תמונות: מור אמר מילר. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

מור אמר מילר

נעים להכיר, שמי מור והכינוי שלי הוא נולה. כך גם בחרתי לקרוא לבית שהקמתי עבורכם, בית לקולינריה ותרבות. NOOLA הוקמה על ידי מור מילר בשנת 2018, במטרה לחבר בין אנשים אוכל ותרבות. מקום חווייתי וקסום בלב הוד השרון, המציע מגוון פעילויות קולינריות שנוצרו ממסע ארוך ברחבי העולם. מור מביאה למרכז הבמה חוויות חיים קולינריות שהחלו בבית סבתה, דרך מסעות מלאים בצבעים, ריחות וטעמים מסביב לעולם.

28/06/2024

הרב רפאל ביטון 8 הוד השרון

סדנת בישול – דרום איטליה במיטבה

420 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע! שווה לעקוב אחרינו

יש לנו אחלה עמודים ברשתות, אנחנו מפרסמים שם רעיונות, סקירות והגרלות. בואו לעקוב!

וגם

הרשמו לניוזלטר שלנו