בעלי סדנאות או קורסים? במיוחד עבורכם – כללי הזהב שיעזרו לכם להרוויח הרבה יותר בפחות זמן, מוכנים? בואו נתחיל!
פרופיל מקצועי: דאגו שהפרופיל העסקי שלכם יהיה מעוצב היטב, עם תיאור מקיף של הסדנה שאתם מציעים, כולל תמונות איכותיות, המלצות מלקוחות קודמים (קריטי להוכחה חברתית), הדגמה של התוצאות שניתן לראות בסיום הסדנה וכו'.. פרופיל שבנוי בצורה איכותית ומקצועית "יעבוד" למענכם 24/7, זוהי השקעה קטנה וחד פעמית אך תשרת אתכם לטווח ארוך, כל לקוח שנכנס לפרופיל למעשה "מתחמם" כך שגם תהליך המכירה יהיה קל הרבה יותר.
מעוניינים לקבל מדריך עוצמתי, פשוט ופרקטי לקידום העסק 100% בחינם? השאירו פרטים בטופס המצורף וכנסו לרשימת ההמתנה שלנו:
מיתוג: תיפסו את עצמכם כמותג ותאמינו בערך שאתם נותנים, המיתוג מתחיל כבר בדף הסדנה באיך שאתם מציגים את עצמכם, בצבעים, בתמונות וכו'.. כאשר תציגו את עצמכם בצורה אותנטית תגרמו ללקוח להתחבר אליכם טוב יותר, פתחו ושמרו על זהות מותג חזקה שתבלוט בקרב המתחרים. זה יכול להיות לוגו, סלוגן או סגנון עיצוב ייחודי שמשדר אמינות ומקצועיות.
כתיבה שיווקית: זוהי למעשה אחת הדרכים העוצמתיות ביותר להמיר "מתעניינים" ל-"לקוחות משלמים", הכתיבה השיווקית עוזרת לכם להמיר בצורה טובה יותר ע"י הטקסט הכתובה, זהו מקצוע רחב אך בהחלט אפשר להבין את העקרונות מאחוריו דיי בקלות, לדוגמא: במקום לרשום "סדנת בישול לזוגות" אפשר לכתוב "להתחבר לזוגיות שלכם בעוצמה עם סדנת שף מיוחדת", חשוב לשים דגש לתועלות תחילה ("להתחבר לזוגיות שלכם בעוצמה") ולאחר מכן להסביר איך זה יקרה ("עם סדנת בישול מיוחדת")
ייחודיות: מה מיוחד בסדנה שלכם? למה שהלקוח יעדיף אתכם על פני אחרים? אם אין לכם ייחודיות כדאי לפתח אחת וגם לדאוג להדגיש אותה, אין צורך "להמציא את הגלגל" אבל כן להדגיש משהו שאצלכם קיים ויש לו ערך משמעותי עבור הלקוח, פעמים רבות גם ערכים כמו שירותיות, יחס אישי, מקצועיות יכולים להיות מובלטים בצורה שתציג אותנו כ"משהו אחר", לכל ערך חייב להיות מוצמד היגד, אם אנחנו נותנים "יחס אישי" כדאי לכתוב מה זה בעצם אומר, לדוגמא: "הסדנה מועברת בקבוצות קטנות כדי לתת את היחס הדרוש לכל משתתף", האפקט של זה יהיה עוצמתי יותר מאשר רק לכתוב "יחס אישי" בצורה כללית ומעורפלת.
תחושת דחיפות: למה כדאי ללקוח לסגור איתכם דווקא עכשיו? למה לא עוד שבוע או בחודש הבא? אולי בשנה הבאה? תחושת דחיפות מאפשרת לנו לצאת בהטבה / מבצע שנותן ללקוח את התחושה שעכשיו זה הזמן הטוב ביותר ושהוא עלול לפספס הטבה שווה במיוחד כי היא אוטוטו עומדת להיגמר, חשוב לגרום ללקוח להבין שהמחיר של היום לא בטוח יהיה תקף מחר ושהערך שהוא מקבל כאן הוא X10 יותר גבוה.
מדיה חברתית: ברגע שפתחת פרופיל עסקי חשוב לזכור שככל שהוא יקבל חשיפה גדולה יותר כך התנועה אליו תגדל והוא יקודם באופן אוטומטי טוב יותר מדפים אחרים, מומלץ לשתף את הפרופיל ברשתות חברתיות כדי שיזרימו אליו תנועה אורגנית.
פידבק מלקוחות קיימים: כדי להשתפר כדאי להבין את חווית הרכישה של הלקוח, בסיום הסדנה מומלץ לשלוח למשתתפים "סקר משוב אנונימי" שיאפשר להם לענות בכנות איך הייתה חווית הרכישה וההשתפות שלהם בסדנה, ע"י כך נוכל להבין את הלקוחות טוב יותר וכמובן להשתפר בהתאם.
אלו היו 7 כללי הזהב שלנו כדי לקדם את הסדנא שלך טוב יותר, המדריך נכתב ע"פ השוואת פרופילים מצליחים יותר / פחות וההבדלים ביניהם, אם גם לך חשוב להטיס את הסדנא שלך קדימה אנו מזמינים אותך לבדוק את מסלול הפרימיום שלנו עבור בעלי סדנאות שפשוט רוצים יותר – יותר חשיפה, יותר לקוחות יותר כסף. מסלול הפרימיום נבנה במיוחד לקבלת פניות עם רלוונטיות חזקה ואחוזי המרה גבוהים במיוחד.
בהצלחה 🙂