אזור אישי

סדנת פסיפס לזוגות ולקבוצות-זמן של כיף יחד

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
52

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

רוצים לעצב שולחן פסיפס בעצמכם? עציצים ושלטים לבית מתחשק לכם להנות ביחד מזמן של כיף ובאווירה יצירתית? סילבינה מזמינה אתכם לסדנה של מפגש אחד בן כשלוש שעות לעיצוב בטכניקה פסיפס שולחן לבית, כולל שעה נוספת במועד במהלך הפעילות תעצבו . מתאים לפינה, למרפסת, לפינת קפה ועוד. עציצים ושלט לבית. בהתאמה שיאית. הסדנה כוללת הכנת סקיצה, חומרים לחיתוך ודבק.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלחברות וארגוניםליום הולדתלמבוגרים
סוגי סדנה: סדנאות יצירהסדנאות אומנות

מאפייני הסדנה

חשוב: המחיר כולל שולחן, קרמיקות, הדרכה וחיתוך בעצמכם, רובה ומשלוח! הסדנה בת 3 שעות של יצירה ושל כיף!

תמונות

תמונות: סילבינה ברנשטיין. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

סילבינה ברנשטיין

קצת על סילבינה: סילבינה ברנשטיין, נולדה בארגנטינה . את מלאכת הויטראז' למדה בארץ הולדתה. יוצרת משנת 1998. חלום אחד התגשם, חושבת כך סילבינה ,לעלות לישראל , להקים משפחה ולגדל היום את שני ילדייה, מיה ואיתי. סילבינה כל יום שמתחברת לעשייה בזכוכית מרגישה שלמות ושקט. סילבינה ניצלה מפיגוע, בשנת 1994, הייתה פיגוע טרור בבניין AMIA של הקהילה יהודית בבואנוס איירס בא היא עבדה כעוזרת מנכ"ל, היא הייתה אז בת 26. בשנת 2000 סילבינה עלתה לארץ, חלום שלה הייתה אז. אם השנים היא הקימה את הסטודיו בבנימינה. היום היא מרגישה מאושרת, קודם כל מללמד את האמנות הזכוכית לאנשים ושנית מלעצב חלונות בפרוייקטים כגון בתי כנסת בארץ. עכשיו יש לסילבינה הזדמנות ללמד ולהזמין ליצור בטכניקות השונות :פסיפס, ויטראז ופיוזינג-זכוכית בתנור בימי הקשים האלו ממליצה סילבינה להגיע לסטודיו, להזמין אותה לסדנה חד פעמיות , לקבוצות, לזמן של יצירה ושקט. היא מצאה בעצמה את האמנות כדרך לטיפול בפוסט טראומה.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

חריש, כל מקום בארץ לקבוצות

סדנת פסיפס לזוגות ולקבוצות-זמן של כיף יחד

350 ₪ למשתתף
*שימו לב: מחיר 680 ש''ח שולחן (זוג עובדים יחד)- מחיר לכל משתתף נוסף 100 ש''ח מבוגר, ילד עד גיל 14 50 ש''ח. מחיר סדנה עציץ בנוני 350 ש''ח . מחיר למשתתף שלט 400 ש''ח. תתקשרו לסילבינה לתאום סדנה אישית

תפריט נגישות

רגע! שווה לעקוב אחרינו

יש לנו אחלה עמודים ברשתות, אנחנו מפרסמים שם רעיונות, סקירות והגרלות. בואו לעקוב!

וגם

הרשמו לניוזלטר שלנו