אזור אישי

סדנאות מקרמה | NOMA Macrame

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
11

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

בסדנת מקרמה למתחילות את תלמדי את הבסיס של המקרמה; איזה חבלים מומלצים, אורך החבלים וכמובן את הקשרים. והכי חשוב איך מקשרים בסיסיים יוצרים עבודת מקרמה שלמה! כמובן שגם הרבה טיפים וסודות שרק אני יודעת ויעשו לך את היצירה לקלה יותר ומהירה יותר. מה מכינים בסדנה? בסדנה את תכיני מתלה קיר משני דגמים לבחירה, "בוהו" / "קלאסי" או מתלה עציץ על קיר. כשתיכנסי אלי לסטודיו ואני אראה לך עם מה תצאי מהסדנה, את לא תאמיני לי, את לא תאמיני שבשלוש שעות את תוכלי ליצור עבודה משגעת כזאת. מס' משתתפים: עד 12. אורך הסדנה: 3 שעות.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושליום הולדתלמבוגריםלנוערלנשים
סוגי סדנה: סדנאות מקרמה

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: NOMA. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

NOMA

סדנת מקרמה למתחילות היא הבייבי שלי! אין משהו שעושה אותי יותר מאושרת מלראות את משתתפות הסדנה מצליחות ונהנות ליצור מקרמה. בסדנה את תלמדי ליצור יצירת מקרמה בקלות ובהנאה. כי כבר יותר מ6 שנים ו1500 נשים גברים וטף, אני מלמדת בשיטה "כל אחת יכולה". חלקן נהנו מהחוויה ונהנות מהיצירה שעשו בעבודת יד, וחלקן מכורות ולא יכולות לשחרר את החבלים מהידים :)

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

בבית שלי בקריית אונו, תל אביב. (לפרטים מדוייקים צרו קשר)

סדנאות מקרמה | NOMA Macrame

250 ₪ למשתתף
*שימו לב: 270 למשתתפת יחידה

תפריט נגישות