אזור אישי

סדנה בדרך לחופש כלכלי בעסק

נצפה

5

פעמים

הקמנו עסק במו-ידינו, השקענו ואנו משקיעים בו ללא הרף את מלוא המאמצים והמשאבים, כל זאת מתוך הרצון להגשים את חלומנו האישי, ומתוך הרצון שבוער בנו לחופש ועצמאות כלכליים. ועם זאת, אנו עדיין מרגישים שאנו מצויים בתוך מרדף בלתי פוסק אחרי הכסף, הרי תזרים המזומנים.

חופש ועצמאות כלכלית בעסק יכולים לעטות על עצמם מגוון רחב של פנים וצורות; החופש שלנו לפתח את העסק לאפיקים נוספים, החופש שלנו לשחרר מלקוח מסוים או ממתן שירות כלשהו ללא כל חשש שמא הדבר יפגע בנו כלכלית. החופש שלנו לממש את עצמאותנו, להאמין ביכולותינו ובמה שהעסק שלנו ואנחנו שווים.

ואכן, גם בעלי ובעלות עסקים יכולים למצוא סדנאות לחופש כלכלי לעזר רב, ולרכוש מהן כלים יעילים ופרקטיים לעצמאות כלכלית.

מה מונע מבעדנו להתקדם?

בפועל אנחנו שם, אנו נמצאים בדיוק בנקודה אליה שאפנו; הקמנו את העסק עליו חלמנו והנה הוא כיום מתפקד ופועל כהלכה. ובכל זאת, אם עודנו מרגישים 'כלואים' בתחום מתחם מסוים שאיננו מאפשר לנו לזוז ימינה ושמאלה, הרי שמדובר בלא אחרת מאשר חסמים.

חסמים יכולים לנבוע ממגוון של סיבות: מתפישות פנימיות שלנו את עצמנו או תפישות עולם כלליות, מחששות ופחדים אשר מנהלים אותנו במקום שאנו ננהל את חששותינו ממעלה, מן החשש מפני קבלת החלטות ומהימנעות מפני הגעה לצמתים מרכזיים.

בסדנה לחופש כלכלי עבור בעלי ובעלות עסקים אנו למדים לא רק כיצד לנהל את העסק נכונה, אלא כיצד לזהות חסמים ולקפוץ אל מעל למהמורה.

מיומנויות ניהול נכונות

אחת ממטרותיה של סדנת חופש כלכלי לעסקים היא לסייע בניהולו הפיננסי והעסקי הנכון של העסק.

אין מדובר בדבר מה שאנו יכולים לנצח עליו בגאון, כי אם באנשים ונשות מקצוע שאנו יכולים לצוות לצידנו ושיסייעו לנו בכל צעד וצעד.

אם אלו הם רואי חשבון הניצבים לצידנו בהחלטות המרכזיות ומספקים לנו תובנות נוספות, אם זהו יועץ מס או יועץ עסקי אשר מנחה אותנו בצעדים הבאים. שקלול של נתונים לצד איסוף אנשי ונשות מקצוע סביבנו, כמו גם היכולת לנהל את צוותי העובדים ולקבל החלטות ממעלה, כל אלו בכוחם לסלול את הדרך אל עבר חופש ועצמאות כלכליים אמיתיים, גם בבית העסק.

האם הסדנה תתאים לנו?

לעתים התחושה הפנימית שלנו יכולה לייצר מעט הסתייגות והרהור. האם אנו באמת שם? או שמא איננו זקוקים לסדנה? האמת היא שכל אחד ולו בעל העסק המיומן ביותר, יכולים למצוא לעזר טיפים נוספים.

אולם אם אתם מוצאים את עצמכם עובדים קשה ומתקשים להתייצב כלכלית, אם אתם חשים כאילו והספינה הזדעזעה מכל לקוח שעזב, אם אינכם מצליחים לתרגם את הכסף להשקעות עתידיות, לפיתוחים עסקיים ולחסכונות, הרי שייתכן ואלו הן נורות אדומות המסמלות לכם שהגיעה העת לשכלל את המיומנויות הקיימות.

בכל שאלה והתייעצות, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה ונציגי כל סדנה ישובו אליכם בהקדם.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)