אזור אישי

מחוץ לקופסא: כך תשפרו את מיומנויות התקשורת של העובדים באמצעות אימפרוביזציה

נצפה

6

פעמים

תקשורת אפקטיבית חיונית לכל עסק מצליח. היא מאפשרת לעובדים לעבוד יחד ביעילות, לפתור בעיות ולבנות מערכות יחסים חזקות עם לקוחות. קיימות דרכים רבות לשפר את מיומנויות התקשורת של העובדים והיום נדבר על אחת הדרכים היעילות ביותר, באמצעות סדנאות אימפרוביזציה.

סדנאות אימפרוביזציה (אלתור) הן סדנאות המורכבות ממגוון משחקים ותרגילים מעולם האלתור ויש להן מגוון יתרונות לעובדים:

  • שיפור מיומנויות הקשבה: אימפרוביזציה מחייבת הקשבה פעילה וחדה לשחקנים אחרים על הבמה. עובדים ילמדו כיצד להקשיב באופן מלא ורציני, מה שיכול לשפר משמעותית את התקשורת שלהם עם עמיתים לעבודה, מנהלים ולקוחות.
  • פיתוח ביטחון עצמי:  אימפרוביזציה יכולה לעזור לעובדים לצאת מאזור הנוחות שלהם ולהתגבר על פחד במה. כתוצאה מכך, הם ירגישו יותר בנוח לדבר מול קהל ולשתף את רעיונותיהם.
  • עידוד חשיבה יצירתית: אימפרוביזציה מחייבת חשיבה מהירה על הרגליים ופתרון בעיות באופן יצירתי. עובדים ילמדו כיצד לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא גישות חדשות לאתגרים.
  • חיזוק עבודת צוות: אימפרוביזציה היא פעילות חברתית מאוד שדורשת שיתוף פעולה ותיאום בין השחקנים. עובדים ילמדו כיצד לעבוד יחד בצורה יעילה, לתמוך זה בזה ולכבד את רעיונותיהם של אחרים.

על מנת לקרוא בהרחבה על סדנאות אימפרוביזציה, היכנסו לעמוד הבא:

https://www.shemeshow.co.il/סדנאות/

משחק אימפרוביזציה לדוגמה

"כן ו.." – מאחורי המשחק הזה עומדת כל התורה של איפרוביזציה על רגל אחת. חיוביות ואימוץ הרעיונות של הפרטנר לטובת יצירה משותפת טובה יותר. 

משחק זה פשוט מאוד אך יעיל מאוד לשיפור מיומנויות הקשבה. כל שחקן בתורו אומר משפט, והשחקן הבא חייב להתחיל את המשפט שלו במילים "כן, ו…" ולהוסיף משהו חדש. המשחק הזה יכול להימשך זמן רב ולעזור לשחקנים לפתח את הדמיון שלהם ואת היכולת שלהם לחשוב יחד.

התעניינתם בסדנה כזו, איך תדעו למי לפנות?

חשוב לבחור בחברת אימפרוביזציה מקצועית שתספק סדנאות איכותיות. ודאו שהשחקנים המנחים את הסדנאות הם שחקנים מקצועיים עם ידע וניסיון רב בתחום האלתור. חשוב גם לוודא שהסדנאות מותאמות לצרכים הספציפיים של הארגון שלכם ולמטרות שבגללן רציתם בכלל להזמין סדנה. למשל, סדנת אלתור שתעבוד על גיבוש, או על עבודת צוות וכו'.

הערך הבולט ב"שמש מופעים וסדנאות", הוא היכולת שלהם להתאים בצורה מוקפדת את תכני הסדנה ולשרטט מהלך מקצועי שיגשים את מטרות הלקוח המזמין. המנחים כולם שחקנים בוגרי בתי ספר למשחק עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום האלתור.

סדנאות אימפרוביזציה הן דרך מצוינת לשפר את מיומנויות התקשורת של העובדים שלכם. סדנאות אלו יכולות לעזור לעובדים להיות יותר קשובים, בטוחים בעצמם, יצירתיים ויעילים בעבודת צוות. בחירת חברת אימפרוביזציה מקצועית היא חיונית להצלחת הסדנה.

תפריט נגישות

רגע! שווה לעקוב אחרינו

יש לנו אחלה עמודים ברשתות, אנחנו מפרסמים שם רעיונות, סקירות והגרלות. בואו לעקוב!

וגם

הרשמו לניוזלטר שלנו