אזור אישי

איך להתכונן לסדנה עם ציוד מתקדם?

נצפה

5

פעמים

סדנה מאפשרת לכל מי שמעוניין ומעוניינת ללמוד ולהרחיב את אופקיו, לקבל מענה בעל טווח קצר המתפרש על פני מפגש או מספר מפגשים בודדים. לאור זאת, הרי שהסדנה מוכרחה להיות ברורה ונהירה לכולם, נטולת כל הפרעות, ולעבור חלק ככל הניתן, זאת כדי שכולם וכולן יצאו נשכרים ומרוצים מן הלימודים.

בעידן של היום ובו רבים מן הקורסים מועברים אונליין, הרי שעלינו לשאול את עצמנו בראש ובראשונה: האם אנו עתידים להעביר את הסדנה פרונטלית? או שמא באמצעות הזום? או שאולי אנו נרצה להציע לתלמידינו את 2 האפשרויות גם יחד? בדיוק לשם כך, יצרנו עבורכם את המדריך הבא שיבטיח לכם בכל תרחיש ותרחיש, את הסדנה המושלמת ביותר.

ציוד לסדנה מקוונת

במידה ואתם בוחרים להעביר את הסדנה שלכם באופן מקוון, הרי שמרבית הסיכויים והדבר יהא כרוך במפגש זום או פלטפורמה דומה אחרת, בה אתם מוצגים עם המצלמה, מבקשים להציג את המצגת שערכתם וכן לקריין ולהשמיע את דבריכם עבור המשתתפים.

טעות שלעתים נעשית על-ידי חלק מעורכי הסדנה, היא להשקיע במצלמת אינטרנט חדשנית המספקת מראה בעל רזולוציה גבוהה, ומנגד, ללא כל השקעה במיקרופון עצמו שיאפשר לקריין את הסדנה.

כדאי לדעת: בעוד שהסטודנטים שלכם מוכנים להתפשר על איכות הצפייה, הם אינם מוכנים ואינם יכולים להתפשר על איכות הסאונד. במידה ולא תהיו ברורים, במידה והקול שלכם יהיה חלש מדי ומרוחק מן הרמקול המובנה של המחשב – התלמידים פשוט לא יצליחו להבין את הנאמר, יצאו לא מרוצים, ואתם מצידכם תחושו מפח נפש גדול לאור ההשקעה המרובה שערכתם בסדנה, השקעה שלא באה לידי ביטוי מלא בשיעור עצמו.

חפשו אחר מיקרופון למחשב שייתן לכם את המענה המובנה והנכון ביותר, והיו סמוכים ובטוחים כי הסדנה שלכם תשנה את פניה ב-180 מעלות, ותאפשר לכם לדבר ברהיטות וללא כל מאמץ, וכל זאת כאשר אתם יודעים שהצד השני שומע אתכם ועוקב אחר דבריכם.

ציוד לסדנה פרונטלית

בעוד שבסדנה המקוונת תוכלו לערוך אותה בקלות רבה עם מחשב נייד, מיקרופון איכותי ואולי מצלמה שרק תעשיר את חוויית הצפייה, הרי שסדנה פרונטלית מוכרחה להיתמך על-ידי הציוד הנכון והמתאים ביותר.

מקרן נייד הוא בגדר חובה עבור מרצים רבים המבקשים להעביר את דבריהם יחד עם מצגת. מומלץ לרכוש מקרן איכותי בעל עוצמת הקרנה של כ-1,500 לומנס ומעלה. משמעות פרמטר זה היא שהמקרן יכול לתפקד נהדר ולהציג את המיצג הוויזואלי גם בתנאי חשיכה שאינם אידיאליים.

כמו-כן, מומלץ להצטייד עם מיקרופון ורמקול נייד אשר יוכלו לאפשר לכם להשמיע את קולכם היטב בכיתה ומבלי שאיש מבין המשתתפים יפספס את דבריכם.

שוקלים להצטרף אלינו? נשמח לסייע בכל שאלה

אנו ב'כל סדנה' נשמח לצרף גם אתכם אל מאגר הסדנאות שלנו, ואם יש לכם שאלות לגבי הציוד וההיערכות המוקדמת עם הסדנה, נשמח לחלוק אתכם את הידע הרב שצברנו לאורך הזמן. פרטים נוספים ובירורים על הצטרפות אל מאגר הסדנאות, השאירו לנו פניה באתר, ונשוב אליכם בהקדם. 

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)