אזור אישי

קורס אנגלית מדוברת אונליין

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
6

+ התעניינו לאחרונה

על הקורס

קורס אנגלית מקוון מטעם דיאלוג – בית ספר לשפות של האוניברסיטה הפתוחה. מטרות הקורס: שיפור מיומנויות הדיבור, חיזוק הביטחון עצמי, הבנה טובה של השפה והמבנה שלה, תקשורת בצורה יעילה והבנת התרבות של השפה.

ידיעת אנגלית הינה בעידן הגלובלי של היום היא מפתח להצלחה. מגלישה באינטרנט, במדיה וברשתות חברתיות ועד תקשורת עם זרים בחו"ל, בלימודים ובעבודה, ובקבלה לתפקידים בכירים, היכולת לדבר באנגלית בקלות פותחת דלתות לעולמות חדשים.

השיטה הייחודית של דיאלוג מיועדת לפיתוח מיומנות הדיבור. זוהי שיטה אינטראקטיבית-חווייתית: עבודה בקבוצות קטנות, התמקדות בסטודנט, ביצוע משימות, משחקי תפקידים, פתרון בעיות, שיחות ודיונים, וכן תרגילי הדמיה.
אלו מובילים לתוצאות אופטימליות בנוגע לשבירת "מחסום הדיבור" ולחיזוק הביטחון בשימוש בשפה. בנוסף תלמדו את שאר המיומנויות של רכישת שפה נוספת: כתיבה, קריאה והאזנה.

תוענק תעודה דיגיטלית למסיימי הקורס.

מיקום בארץ: כל הארץ
למי מתאים? למבוגרים
סוגי סדנה: אנגלית

מאפיינים מיוחדים

  • גיל 18 ומעלה
  • יכולת קריאה בסיסית באנגלית
  • שיחת התאמה אישית טלפונית עם גורם מקצועי

תמונות

תמונות: דיאלוג - בית ספר לשפות. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

דיאלוג - בית ספר לשפות

לדיאלוג – בית ספר לשפות (מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה) יש מוניטין של למעלה מ40 שנות ניסיון בהוראת שפות וצוות מורים מקצועי ומנוסה בתחום. הוא ידוע בקורסים הייחודיים שלו בהם ניתן דגש על השפה ככלי תקשורת.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

לפרטים על מיקום יש לפנות למנחה

קורס אנגלית מדוברת אונליין

3650 ₪ למשתתף
*שימו לב: 15 מפגשים שבועיים כל מפגש בן 4 שעות לימוד אקדמיות

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)