אזור אישי

קורס רישום מודל

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
7

+ התעניינו לאחרונה

על הקורס

תוכן הקורס: 1. סדרי עבודה, פרופורציות גוף האדם, יחסים ומדידות 2. רישום קונסטרוקטיביסטי, חלוקה למבניות 3. התנהגות האור ותפיסת המסה בכתם 4. אנטומיה ומבניות פלג הגוף העליון- חלק קדמי 5. אנטומיה ומבניות פלג הגוף העליון- חלק אחורי 6. אנטומיה ומבניות הידיים והרגליים 7. תנועה, קצב ודינאמיות, תפיסת המסה בקו.
מיקום בארץ: מרכזירושלים
למי מתאים? למבוגרים
סוגי סדנה: אומנות

מאפיינים מיוחדים

*עלות הקורס- 980 כולל הכל, אפשרות ל2 תשלומים. *מדיניות ביטולים ותשלומים- את התשלום יש להעביר מראש, במקרה של ביטול עד 4 ימים לפני מועד הקורס – החזר כספי מלא . אחרת לא יינתן החזר אך ניתן יהיה להשתתף בקורסים אחרים . * במקרה שמשתתף לא יכול להגיע למפגש מסויים – ניתן יהיה להשלים בקורסים/סדנאות אחרים ללא הגבלת זמן, ועל בסיס מקום פנוי.

תמונות

תמונות: אפרת שני. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

אפרת שני

שלום, שמי אפרת שני ואני אמנית בתחום הרישום והפיסול הקלאסי הפיגורטיבי. אני בעלת עסק עצמאי בשם Studio Rinascimento המספק קורסים וסדנאות ברמה אקדמית ובסגנון קלאסי לאוכלוסיות מגוונות. למדתי פיסול לתואר ראשון באקדמיה לאמנויות יפות בפירנצה, בה גרתי 6 שנים , וכעת אני מרצה לרישום, פיסול וציור במכללת תלפיות בחולון ובמכללת אפרתה בירושלים, מלמדת במכינה לתרפיה באמנות במכללת תלפיות, וכמו כן מעבירה סדנאות וקורסים באופן פרטי למבוגרים ולמגמות האמנות ברחבי הארץ.

תאריכים קרובים

22/05/2024

29/05/2024

05/06/2024

12/06/2024

19/06/2024

26/06/2024

רחוב יהודה

קורס רישום מודל

980 ₪ למשתתף
*שימו לב: כולל חומרים. עבודה עם מודל עירום כל מפגש

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)