אזור אישי

קורס עיצוב שיער, ספרות ותסרוקות דיויס & אודי

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על הקורס

קורס עיצוב השיער המורחב של דיויס ואודי הוא המקיף ביותר ללימוד ספרות בישראל. הוא מורכב מ-4 קורסים שונים (עיצוב שיער, כימיה גוונים וצבע, תספורות קלאסי מודרני, ותסרוקות)
ניתן גם להגיע חסר ידע לחלוטין ובסיום הקורס לצאת לשוק העבודה עם הבנה וידע בכל תחומי המקצוע! כולל עבודה מעשית על דוגמניות שיער.

אורך הקורס תלוי בקצב ההתקדמות האישי של התלמיד: הקורס מורכב מ-4 קורסים שונים של לכל הפחות 53 מפגשים (סה"כ) בני 4 שעות אקדמיות ועד לכמות מפגשים הנדרשת לפי התאמה אישית.

קורס ראשון (עיצוב שיער) – כולל 10 מפגשים בהם ילמדו התלמידים את בסיס המקצוע (הכרת סוגי שיער וטיפול בו, שימוש בכלי עבודה, סוגי פנים, חלוקות שיער ועוד…)
קורס שני (כימיה, גוונים וצבע) – כולל 15 מפגשים. קורס יחודי בו תלמדו את תורת הכימיה לעומק, תלמדו לאבחן את הפיגמנטים הטבעיים ואת השפעתם על תוצאות התהליך הכימי, תיקוני צבע מכהה לבהיר ולהיפך, שינויי גוון על אותו בסיס, טכניקות הבהרה של השיער הטבעי, טכניקות לצביעת שיער צבוע, החלקות שיער ועוד…
קורס שלישי (תספורות קלאסי מודרני) – 15 מפגשים. קורס שפותח על ידי אודי ביטון, תלמדו על 8 קווים קלאסיים מודרניים הכוללים את כל הטכניקות המובילות ליצירת תספורת איכותית. מקנה קלים לעיצוב וגזירה כך שהתספורת תישמר לאורך זמן.
קורס רביעי (תסרוקות) – מורכב מ-13 מפגשים ומועבר על ידי המאסטר דיויס ביטון בעצמו. מלמד טכניקות מובילות ליצירת תסרוקות מושלמות ויכולת לייצר תסרוקות על פי דמיונכם!

בסיום הקורס יקבלו המשתתפים תעודות סיום מטעם האקדמיה של דיויס ואודי וכן תעודה בינלאומית מטעם לוריאל.

מיקום בארץ: מרכזתל אביב
למי מתאים? למבוגרים
סוגי סדנה: עיצוב שיער

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: דיויס ביטון, אודי ביטון. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

דיויס ביטון, אודי ביטון

דיויס ואודי ביטון הם מומחים בעלי הכרה מקצועית בינלאומית ומובילי דרך בתעשיית השיער בישראל. הם עומדים בראש האקדמיה המובילה בישראל ללימוד מקצועות השיער בה הם משמשים כמנטורים, מלמדים ומדריכים את דור העתיד של מעצבי שיער. בנוסף הם מנהלים מספרה מצליחה ופופולרית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

דיזנגוף 255, תל אביב

קורס עיצוב שיער, ספרות ותסרוקות דיויס & אודי

מחיר: פרטים בטלפון
*שימו לב: יש ליצור קשר

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)