אזור אישי

קורס מדעי המרפא והתזונה

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על הקורס

קורס מדעי המרפא והתזונה של אלירן דה-מאיו הוא קורס מקוון דרכו תוכלו לשפר את בריאותכם ללא שימוש בתוספים ותרופות מיותרות. בואו לרכוש ידע רב עוצמה ומבוסס מחקרית בשלל נושאים מגוונים ולמדו דרכי ריפוי וחיזוק הגוף והנפש שישפיעו לטובה על חייכם באופן יומיומי!

הקורס מקצועי ומעמיק ומורכב מכ-22 פרקים וכ-151 שיעורים מרתקים. התכנית צולמה במקביל להקמת בית מרפא המארח מאות אורחים מדי שנה, והשיעורים כוללים סיפורים אישיים שמשתלבים עם חומר הקורס ומוסיפים ידע מעשי. ב-22 הפרקים תלמדו על: בריאות ומחלה, מחקר ושפת הדנ"א, הרכב המזון, פרמקולוגיה, אור השמש, שינה ומנוחה, תנועה ונשימה, מערכת העיכול, אמנות ההתססה, צום רוחני רפואי ועוד…

הקורס, המיועד להשגת תוצאות ממשיות, מיועד לכל המעוניין בבריאות מיטבית: מאדם חסר ידע וניסיון בתחום ועד רופאים, מטפלים, דיאטנים, רוקחים, פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, מדריכי כושר ועוד…

מיקום בארץ: כל הארץ
למי מתאים? למבוגרים
סוגי סדנה: תזונה

מאפיינים מיוחדים

תמונות

תמונות: אלירן דה-מאיו. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

אלירן דה-מאיו

אלירן דה-מאיו הוא יוצר האקדמיה ללימודי מרפא, תזונה וסביבה. בעל ניסיון עשיר בהוראה הבא לידי ביטוי בכל שיעור. קיבל המלצות רבות מאנשי מקצוע בתחום הרפואה.

כמו כן ייסד בית בריאות לתהליכי ריפוי – הדרכה וליווי מותאמים אישית – בתהליכי צום, תזונה והחלמה ממחלות.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

לפרטים על מיקום יש לפנות למנחה

קורס מדעי המרפא והתזונה

1500 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)