אזור אישי

טכנאי מחשב PC

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
5

+ התעניינו לאחרונה

על הקורס

נושאי הלימוד

יסודות

מבוא למחשבים, מחשבים – חומרה, מערכות הפעלה, ניהול מחשב, טיפול ותיקון תקלות, התקנת מחשב אישי, שדרוג מחשב קיים, אבטחת מחשב אישי, היכרות וטיפול בוירוסים, מערכות אנטי וירוס.

מסלול התמחות – רשתות תקשורת

תקשורת נתונים, מונחים ברשתות תקשורת, פרוטוקולים וסוגי רשתות, טופולוגיות רשת, רכיבי חומרה ותוכנה לרשת, כלי דיאגנוסטיקה, אינטרנט, שירותים שונים, גלישה נכונה ובטוחה ברשת.

מסלול התמחות – מיכון משרדי

יסודות החשמל – ייעודי, מכונות צילום אנאלוגיות ודיגיטליות, סורקים, מדפסות, מכשירי פקס, מדפסות ברשת, תחזוקה שוטפת, איתור ותיקון תקלות.

לימודי קורס טכנאי מחשבים, מתבצעים בכיתות לימוד ממוחשבות ומאובזרות היטב והחלק המעשי של הקורס הכולל את לימודי המחשב וחלקיו השונים, תיקוני מחשבים אישיים, לימודי רשתות תקשורת נלמדים במעבדת עבודה מעשית המשוכללת ביותר בישראל.

אנו נדאג להכשיר אתכם לעבודה מעשית של יעוץ, התקנה, שדרוג ותיקונים של מחשבים אישיים, התקנה, שדרוג ותחזוקה של רשתות תקשורת עבור לקוחות פרטיים וכנותני שירות לגופים וחברות.

מיקום בארץ: כל הארץ
למי מתאים? למבוגריםלחיילים משוחררים
סוגי סדנה: אלקטרוניקה

מאפיינים מיוחדים

תנאי קבלה

יידע בהפעלת מחשב, ראיון אישי.

הסמכה

תעודה מוכרת מטעם המכללה.

תמונות

תמונות: מכללת אין ליין. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

מכללת אין ליין

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

פתח תקווה

טכנאי מחשב PC

מחיר: פרטים בטלפון

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)