אזור אישי

שיעור פרטי לפיסול וקדרות בחימר

דירוג לפי 1 ביקורות:
5.0/5
168

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

סדנה לפיסול בחימר כולל אובניים בחצר קסומה! סדנת פיסול בחצר של רוזטה! אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחוויית יצירה ייחודית ומרהיבה בסדנת הפיסול שלנו. הסדנה תתקיים בחצר הקסומה של רוזטה, והיא מיועדת לכל המעוניינים, בין אם אתם מתחילים חדשים או אמנים מנוסים. משעה 10:00 ועד 21:00.

מה אנחנו עושים שם? בסדנה תוכלו ללמוד טכניקות פיסול שונות, ליצור יצירות מהלב ולשתף פעולה עם אמנים אחרים. כל חומרי העבודה יסופקו, ואנחנו נשמח להוביל אתכם בכל שלב. איפה? חצר רוזטה אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות יצירה. סדנת הפיסול בחצר של רוזטה היא חוויה שלא תשכחו!

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלבת מצווהלהוריםלחברות וארגונים
סוגי סדנה: סדנאות קדרותסדנאות אומנותסדנאות יצירהסדנאות קרמיקה

מאפיינים מיוחדים

ניתן לשלב בין קדרות לפיסול

תמונות

תמונות: רוזטה. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

רוזטה

שמי נויה, אמנית פיסול. מזמינה אתכם ליהנות מסדנת פיסול בחימר ברמת גן, מתאים לכל הגילאים והרמות! יש לנו חצר קסומה, גדולה וירוקה שיוצרת אווירה נעימה לסביבת עבודה, בסדנה אדריך אתכם ואתם לכם קווי מנחה ושיטות ליצירת כלים ופיסול משיטות לימוד והשפעות מהעולם, אדבר על מקורות חימר השימוש נכון בעיבודו, ועוד. תהנו מהחוויה

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

נוה יהושע 4 רמת גן

מחיר למשתתף: 160 ש"ח

סדנת קדרות קבוצתית בימי חמישי

דירוג לפי 0 מדרגים:
0.0/5
(0.0)

סדנת פיסול וקדרות באובניים בחצר של רוזטה! אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחוויית יצירה ייחודית ומרהיבה בסדנת הפיסול שלנו. הסדנה תתקיים בחצר הקסומה של רוזטה,... קראו עוד

28

+ התעניינו לאחרונה

שיעור פרטי לפיסול וקדרות בחימר

180 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)