אזור אישי

ריטריט נשים חוויתי בתנועה ובטבע

דירוג לפי 2 ביקורות:
5.0/5
25

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

מתי בפעם האחרונה פינית זמן לעצמך? בשביל הגוף והשקט הנפשי שלך? מתי לאחרונה לא היה אכפת לך איך את נראית, או זזה במרחב? בריטריט יום שלנו ניפגש קבוצה של נשים שרוצות בדיוק את הניתוק הזה,ואין להן את הזמן/תקציב לריטריט סופש ארוך. ניפגש בשבת הקרובה 6.4, בין 13:00-18:00, בטבע ירוק לחזור פנימה אל עצמנו, אל הילדה שבנו, שרוצה לשחק, להשתחרר ולצחוק, במרחב פתוח ללא שיפוטיות. הצטרפי אלינו למפגש באווירת גירלס פאוור מעצימה ומשחררת, ליהנות מזמן תנועה במרחב בטבע משולב עם זמן בחלל סטודיו ביתי נעים 🙂 מה בתכנית? תרגול יוגה ויניאסה רך ומותאם לכולן ריקוד חופשי מוזיקה נעימה ומרימה פילאטיס דאנס חוויתי מדיטציה וקלפים הרפייה מפנקת עיסוי עצמי נשנושים טעימים הליכה בטבע וכל מה שהנפש צריכה כדי להירפא, להתחזק ולהטען מחדש!

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? להוריםלחברות וארגוניםליום הולדתלמבוגריםלמסיבת רווקות
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

-שימו לב- הסדנה בשבת ה6.4 כמעט מלאה- נשארו 3 מקומות אחרונים! ניתן ליצור קשר עם המנחה ולשריין מקום כבר לסדנה הבאה בשבת ה-11.5 שתתקיים בין 10:30-14:30 -חצי יום בשבת, מחיר נוח, מרכז הארץ, קרוב לבית -טבע ושדות פורחים בלב העיר בהרצליה -חיבור עם נשים בראש דומה :) -אוירה נעימה ואינטימית -מגוון של תוכן תנועתי מגוון – אין צורך בידע מקדים -שילוב בין מרחב סטודיו ביתי לבין התרגול והתנועה בחוץ בטבע ייחודי ונעים -נשנושים מפנקים -בואי איך שאת :)

תמונות

תמונות: דניאל בן עזר. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

דניאל בן עזר

דניאל בן עזר- מנחה ויוצרת סדנאות גוף-נפש ייחודיות בדגש על התפתחות דרך תנועה. רקדנית ומורה למחול, מדריכת ריקוד לטיני לנשים ולזוגות, מעל עשור בתחום, בוגרת האקדמיה למחול בירושלים ותכנית גלוקאל לתואר שני בפיתוח קהילות בינלאומי באוניברסיטה העברית בירושלים. מלמדת יוגה בשיטת ויניאסה פלואו, קבוצות ופרטני. בשנים האחרונות חוקרת ומעמיקה בקשר בין התנועה הפיזית לחוסן הנפשי שלנו, ומאמינה שתנועה היא כלי מרפא שקיים בכולנו. צליל קליימן- מדריכת פילאטיס, יוגה, מחול ותנועה מעל 10 שנים בארץ ובעולם. יוצרת מרחבי תנועה ונשימה בטבע. החיים בסין יחד עם לימוד בודהיזם ותזונה סינית, האירו את התרגול שלי, וגרמו לי להיות קשובה יותר לגוף ולנפש. מאמינה בשילוב של תנועה רכה וזורמת, בשילוב עם הנשימה, כמפתח לעבודה נכונה ומדויקת של הגוף.

תאריכים קרובים

11/05/2024

האסיף 4 הרצליה

ריטריט נשים חוויתי בתנועה ובטבע

290 ₪ למשתתף
*שימו לב: עלות כרטיס בודד. לנרשמות יחד תינתן 30 ש''ח הנחה לכל משתתפת.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)