אזור אישי

צריבה בעץ / ציור על זכוכית / שזירת פרחים / קליעת סלים / ועוד!

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
22

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

בסדנאות אתם תחוו חוויה מדהימה ומחברת שכוללת התנסות בסדנאות איכותיות וייחודיות שפיתחנו , ותוצר אישי מהמם לחזור איתו הביתה. בשעה וחצי של יצירה תקבלו מרחב נעים ליצור לדבר ולהתפלא מהאומנות היפה שתצא לכם, גם לחסרי הניסיון 🙂 הסדנא כוללת את כל האיבזור הנדרש , חומרים איכותיים, הגעה עד אליכם, אריזה יפה , והדרכה מקצועית וכיפית !

למי מתאים? גיבושזוגיותלבת מצווהלהוריםלחברות וארגונים
סוגי סדנה: סדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

גם מי שלא יודע אומנות ייצא עם תוצר שהוא יהיה בהלם שהכין בעצמו! טכניקות פשוטות לדברים מורכבים :) סדנאות שונות בנוף, חוויה מרגשת, חיבורים יפים. מרחב נעים לחוות ולהיות, הכי בכיף ולהרגיש ביחד. הסדנא גם תעניק לכם זמן להרפות ולקבל נשימה בתקופות עמוסות מחכה לתאם איתכם שיחה ולדייק את הסדנא שהכי טובה לכם 🤩

תמונות

תמונות: שיראל לוגסי. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

שיראל לוגסי

מדריכת אומנות מקצועית, מנחת סדנאות בארועים וערבי חברה, המון ניסיון ואנרגיה כיפית ומרימה. מגיעה לכל מקום בארץ עם אפשרות גם להגיע לכאן, מתאים לבת מצוות ימי הולדת מפגשי צוות וקהילה וכל מפגש שתרצו להקפיץ בכמה רמות! אתם תקבלו חוויה מרגשת שכוללת התנסות בסדנאות איכותיות וייחודיות שפיתחנו , בינהם צריבה בעץ , שזירת פרחים, ציור על זכוכית, מקרמה, קליעת סלים ועוד ועוד. ובסוף החוויה כל המשתתפים ייצאו עם תוצר מהמם וייחודי שעשו בעצמם! שימשיך לקשט להם את הבית ואת הלב שנים קדימה 🤗 חוויה שאסור לפספס!

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

מגיעה עד אליכם עם אפשרות להגיע לחריש אלי.

צריבה בעץ / ציור על זכוכית / שזירת פרחים / קליעת סלים / ועוד!

100 ₪ למשתתף
*שימו לב: 100-150 תלוי כמות משתתפים. יש אפשרות גם להזמין ערכות מדהימות!!!!

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)