אזור אישי

פוקוס – סדנת ווידאו תרפיה

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
7

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

מה עושים בסדנה הזו? מי לא רוצה הזדמנות להתבונן בחיים שלו מבחוץ? לספר את הסיפור שלו? לנצור רגעים מהחיים? לכל אחד יש סיפור חיים שעיצב אותו והפך אותו למי שהוא היום. בסדנה שלנו אתם תקבלו הזדמנות לספר את הסיפור חיים שלכם. "לפרק" אותו ולתת לו חיים בעזרת חברי הקבוצה. תתנסו בכתיבה ואיך בנוי סיפור טוב.

תלמדו על פונקציות שונות של הצילום דרך הנייד. תתרגלו צילום סטילס או ווידאו כדרך ביטוי . תעזרו אחד לשנייה בעבודות כיועצים וגם כשחקנים *אין צורך בידע מוקדם בצילום. *יש אפשרות להתאמת הסדנה לפי צרכי הארגון *יש אפשרות לקיים ערב העצמה שבו הקבוצה תשתף את הקהל בתוצרים שלה ותספר על התהליך.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? למבוגריםלנוער
סוגי סדנה: סדנאות קולנועסדנאות אומנותסדנאות צילום

מאפיינים מיוחדים

בסדנא אתם תלמדו אייך לתת ביטוי לעולם שלכם דרך כתיבה תסריט, משחק צילום ועריכה. מעבר לסיפור שלכם, תעבדו בקבוצה תשמעו אחרים ותשמיעו את שלכם, האם המסר הצליח לעבור?

תמונות

תמונות: שיר יוסף. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
שיר יוסף

בהנחיית

שיר יוסף

נעים מאוד, שמי שיר יוסף ואני מטפלת בפסיכודרמה ובווידאו תרפיה עובדת עם נוער, מבוגרים והגיל השלישי. תואר ראשון בפסיכולוגיה וקולנוע ולימודי תעודה בפסיכודרמה והנחיית קבוצות אנליטית. יצרתי סדנת העצמה מגניבה לאנשים בגיל השלישי המעוניינים ללמוד איך לספר את הסיפור שלהם ובעיקר ליצור אותו בכלים מעולם הקולנוע. בסדנא המשתתפים מקבלים כלים לבטא וליצור את הסיפור שלהם באמצעות טכניקות מעולם הקולנוע (צילום משחק, כתיבת תסריט). בנוסף, יש מס מפגשים שבהם אני מלמדת איך להשתמש במצלמה של מכשיר הנייד לצילום תמונות ווידאו.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

פתח תקווה

פוקוס – סדנת ווידאו תרפיה

150 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)