אזור אישי

פוטותרפיה בעין טובה

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
6

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

פוטותרפיה היא שיטה בפסיכותרפיה שבה הכלי הטיפולי העיקרי הוא צילום והמרחב הטיפולי הוא – תמונה. פוטותרפיה היא כלי המאפשר: גישה לזכרונות העבר הצפת מצבים רגשיים העמקת תפיסות אישיות הסרת חסמים פנימיים הפוטותרפיה מאפשרת תהליך התבוננות פנימית , העמקה ופרשנות ברמות תודעה פיזיות, נפשיות , רוחניות וחברתיות.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? לחברות וארגוניםלמבוגריםלנוערמנהלים ועובדים
סוגי סדנה: סדנאות צילוםסדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

הגעתי לעולם הפוטותרפיה דרך הצילום. כשהלכתי ללמוד פוטותרפיה לא דמיינתי שזה התהליך שאני אעבור עם עצמי. חשבתי שאני אקבל קצת כלים פרקטיים לסדנאות הצילום שלי, והעומק שנפתח לי בעקבות הפוטותרפיה מלווה אותי עד היום. מאז הרחבתי את הכלים שלי ושכללתי את המבט הפנימי שלי באמצעות התבוננות בתצלומים שאמנם מקפיאים רגע אחד בזמן אך מאפשרים למחשבות ולרגשות להתגלות בהם , בכל פעם מחדש בהתאמה לתהליך ההתפתחות הפנימי שכל אחד עובר.

תמונות

תמונות: יערית יאיר. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

יערית יאיר

נעים להכיר, שמי יערית ואני צלמת בעין טובה. אני מצלמת ארועים, תדמית, משפחות בטבע ויש לי סדנאות צילום ומפגשי פוטותרפיה. אני משלבת בצילומים שלי התבוננות והעמקה על הטוב שקיים בכל אדם, בכל דבר. ויש לי את היכולת והכישרון לבטא את הרגשות של המצולמים שלי. סדנאות הצילום שלי משולבות בכלים מעולם הפוטותרפיה כדי שגם אתם תדעו ותוכלו לבטא את הרגשות שלכם. רוב חיי אני מצלמת. כשהמציאו את המצלמה הדיגיטלית , ההורים שלי נשמו לרווחה כי צילמתי ה-מון.. ובפילם – הייתי חייבת לפתח כדי לראות מה יצא.. ככל שגדלתי , החלק של הצילום גדל בי, ודרש מקום מרכזי משלו. אז קניתי מצלמה מקצועית של ממש, ולקחתי קורסים וסדנאות ויצאתי לדרך. אני מאמינה באנשים, בטוב הלב, בפשטות הדברים. וברגעים האלו שאני מול המצלמה- אני מבטיחה להתמקד בעיניים, בחיוך , בלב. מהניסיון האישי שלי אני רואה שזה מה שהופך את רושם החוויה לנעים וטוב. אני אייצר בשבילך רגעים קסומים של נאמנות למקור בלי לזייף. כי ככה אני באמת רואה אותך. ככה אני רוצה שתראי את עצמך בעצמך. נאמנה לטוב וליופי שיש בך. ויש בך.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

מגיעה אליכם

פוטותרפיה בעין טובה

2000 ₪ למשתתף
*שימו לב: קבוצתי בלבד

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)