אזור אישי

עיצוב שלטים עם מכונה וחומר

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
7

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

חדש בסטודיו "לייזר קאט – Laser Cat" ~ סדנאות יחודיות של עיצוב ויצירת שלטים עם מכונה וחומר. לייזר קאט מביאים סוג של סדנת יצירה בה אנחנו לומדים ליצור קבצים וגרפיקה במחשב ולאחר מכן שולחים לחיתוך במכונת הלייזר בשלוב עם עבודת יד של הדבקה וצבע לסיום מושלם. ניתן ליצור כל מיני סוגים של שלטים. עם זה שלט לחדר הילדים, שלט לכניסת הבית או אפילו שלט למשרד. ~ הסדנה מתבצעת במפגש אחד בן שלוש שעות, המחולק לשלושה שלבים של שעה לכל שלב. ~ שלב ראשון: לומדים לערוך קובץ וגרפיקה עם תוכנה נוחה וידידותית למשתמש. ("אינקסקייפ" תוכנה חינמית של open sorce) ועורכים קובץ בשביל היצירה שלנו. ~ שלב שני: עושים היכרות עם מכונת הלייזר, לומדים פעולת בסיסיות בהפעלת המכונה ולאחר מכן שולחים את הקבצים לחיתוך. ~ שלב שלישי: השלב השלישי זהו השלב שבו אנו עוברים למלאכת היד. מרכיבים את פאזל החלקים אשר חתחנו במכונת הלייזר ליצירת מופת תוך כדי שימוש בצבע ודבק. לבסוף יוצאים עם יצירה מושלמת…

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? זוגיותלהוריםלילדיםלמבוגריםלנוער
סוגי סדנה: סדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

סדנה יחודית לחיתוך בלייזר שילוב של עיצוב גראפי מכונה ומלאכת יד

תמונות

תמונות: עדי פרנקו. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
כל סדנה

בהנחיית

עדי פרנקו

אז ככה קוראים לי עדי, בעלים של "לייזר קאט – Laser Cat", סטודיו לחיתוך לייזר והדפסות דיגיטל אני בא מעולם של אומנות ויצירה במשך כל ימיי חיי.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

המלאכה 18 איזור התעשייה רעננה

עיצוב שלטים עם מכונה וחומר

380 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)