אזור אישי

עיצוב קוקי קייק של עוגיז

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
7

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

כל אחד מקבל עוגיה גדולה (25 ס"מ) ואת כל הכלים שצריך כדי לעצב עוגיה אישית ומהממת. נלמד שיטת עיצוב עוגיות שמאפשרת לכל אחד לצאת עם עוגיה טעימה ויפה שהוא יכול להיות גאה בה. כל עיצוב שונה אז זה מאד אישי וייחודי לכל משתתף.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלחברות וארגוניםליום הולדתלמבוגרים
סוגי סדנה: סדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

לדוברי אנגלית ועברית, אפשר להכין טבעוני.

תמונות

תמונות: שרון -עוגיז. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

שרון -עוגיז

שרון גדלה בטקסס, המדינה בה הכל מוגש בגדול! בילדותה, אחת הדרכים שהיא הכי אהבה לחגוג אירועים היה עם 'קוקי קייק', עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית. כשהיא עלתה לישראל, היא הרגישה שהחוויה חסרה לה ואחרי הרבה עבודה, היא הביאה את הקוויק קייק לארץ ופתחה את העסק שלה -"עוגיז". עוגיז מביאה קונספט שמאפשר לחגוג תוך שדרוג העוגה הסטנדרטית לחוויה שנותנת אפשרות ליצירת חוויה אישית ויצירתית והכי חשוב- טעימה ומיוחדת. עקב הביקוש הרב, שרון פתחה סדנה לעיצוב קוקי קייקס בה היא מגלה את כל הסודות ומאפשרת לכל אחד ואחת להפוך בקלות לאומן ולהעניק קוקי קייק אישי וייחודי במתנה
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

מגדל טיים טאוור, המעיין 3 רמת גן

עיצוב קוקי קייק של עוגיז

180 ₪ למשתתף
*שימו לב: כולל קוקטייל ושתיה קלה

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)