אזור אישי

סדנת ריסטארט יומית

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
8

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

הריסטארט היומי היא סדנא המאפשרת לך לקחת יום של פסק זמן מהכל שבו תוכלי לעצור רגע בשביל להרגיש מה קורה איתך עכשיו. הסדנא היא בעצם תהליך שלם של נ.ל.פ ומיינדפולנס, המיועדים להכניס אותך ל zone של עצמך. מה זה אומר להיות ב zone של עצמך? להיות יותר מחוברות לכוחות שלך, לדברים שחשובים לך, ליכולות שלך וגם למה שכרגע מתאים או לא מתאים לך לעשות. כשאנחנו ב zone, אנחנו מיושרות עם מי ומה שאנחנו, לא מנסות לשחק תפקיד, אלא נאמנות לעצמנו.

לפעמים כשמשתיקים את הרעשים ומרפים את המתחים, אנחנו יכולים להבין משהו מנקודת מבט חדשה שלא היינו ערים אליה, זה קורה במיוחד כשעושים את זה עם אנשים פחות מוכרים, שמראים לנו נקודות מבט אחרות ושונות על הסיטואציה אותה אנו חווים. אנחנו יודעות שזה נשמע מוזר שב- 6 שעות אפשר להגיע לתובנות ותוצאות ברורות, אבל זה רק בגלל שהמוח פשוט ממלא הוראות וכשאנחנו עוצרות לרגע כדי לדייק את ההוראות שאנחנו נותנות לו, זה נראה ומרגיש אחרת והתוצאות גם לא מאחרות לבוא.

הסדנא מתאימה במיוחד לנשים עסוקות, שמתקשרות לקחת חופשות עבור עצמן וכמהות לעצירה איכותית כדי לעשות לעצמן קצת סדר. אז אם יש לך התלבטות או קונפליקט או שאת סתם צריכה רגע הפסקה, את מוזמנת להצטרף אלינו. מה בסדנא? איך אני משקיטה את הראש ומערכת העצבים איך אני כותבת הוראות הפעלה למוח, כדי שיצאו לביצוע מיידי איך אני יכולה להכנס למצב (סטייט) חיובי, על ידי עבודה עם הגוף מה בתוכי יכול לעמוד לרשותי כדי להתגבר על אתגרים וחסמים איך זה נעשה? אנחנו נפגשות במרחב הנעים של ה"פגודה" בשדות ים, מתחילות בקצת עצירה והרפיה מאוד נעימה ומשם ממשיכות דרך דיבור, כתיבה, שאילת שאלות וטכניקות נוספות, להבין מה חשוב לנו עכשיו ולאן מועדות פנינו.

מיקום בארץ: דרוםמדבר
למי מתאים? לנשים
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

משך הסדנה: 6 שעות.  סדנת הריסטארט מיועדת לנשים בלבד, עם נסיון של 35 סדנאות סוף שבוע ועשרות סדנאות יומיות יש לנו את הזכות להגיד שזה עובד

תמונות

תמונות: נגה שמש. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
נגה שמש

בהנחיית

נגה שמש

מנחת קבוצות מוסמכת, Trainer NLP ודיאטנית קלינית. ההנחיה שלה מתאפיינת בצניעות ורגישות גדולה, המאפשרים למשתתפות להרגיש בטוחות וחופשיות. החזון של נגה הוא לאפשר ולהוביל תהליכי שינוי אמיתיים, להעלות מוטיבציות ולחבר כל אחת למצבה המיטבי.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

זמן מדבר, ליד ערד

מחיר למשתתף: 1565 ש"ח

ריסטארט – סדנת סוף שבוע לנשים

דירוג לפי 4 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

תעצרו את העולם, אני רוצה לרדת. לעצור ל- 30 שעות, לקחת אוויר להתמקד באתגרים שלי, גם אם הם קטנים לתת לעצמי זמן להרגיש רק את עצמי במיוחד עכשיו! סדנת הריס... קראו עוד

34

+ התעניינו לאחרונה

מחיר למשתתף: 350 ש"ח

סדנת כתיבה

סדנת כתיבה כאילו אף אחד לא קורא

דירוג לפי 1 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

שמחה להזמין אתכם לסדנה חוויתית שבה תקבלו כלים לכתיבה נוגעת ואותנטית, שיעזרו לכם להוציא על הדף מה שלפעמים קשה לומר בקול רם. הסדנה אינטימית, בסלון בייתי... קראו עוד

18

+ התעניינו לאחרונה

סדנת ריסטארט יומית

550 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)