אזור אישי

סדנת קוקטיילים – פתוחה

דירוג לפי 2 ביקורות:
5.0/5
87

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

סדנת קוקטיילים היא חוויה יוצאת דופן שבה תחווה ותרגישו מה זה להיות ברמן לערב אחד שבו אתם רוקחים, משקשקים ובונים את הדרינקים בעצמכם. תהנו מערב קולינרי מלא בטעמים ותטעמו את כל הדרינקים המיוחדים שנכין. יש סדנאות קוקטיילים כל יום, הסדנאות מתאימות ליחידים או זוגות שמצטרפים לסדנה של 10-15 משתתפים

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלהוריםלחברות וארגוניםליום הולדת
סוגי סדנה: סדנאות אלכוהולסדנאות קוקטיילים

מאפיינים מיוחדים

אם בא לכם להתפנק בקוקטייל שיהפוך את הערב שלכם למסיבה מדהימה או אם בא לכם להכין בעצמכם את הקוקטיילים הכי מפנקים בדיוק כמו בבר האהוב עליכם, אתם מוזמנים למסיבת קוקטיילים סובבת עולם בה תלמדו לערבב ולשקשק את הקוקטיילים המפורסמים ביותר מאירופה ומשאר העולם! הצטרפו למסע מרתק שיקח אתכם רחוק לטעמים, הריחות והצבעים של הקוקטיילים שנרקחו בקפידה עם אלכהול משובח, פירות וירקות טריים,עשבי תבלין מיוחדים, תבלינים נדירים ועוד הרבה הפתעות שלא תשכחו. תמצאו את האפרול שפריץ, דה ג'ין באזל סמאש – קוקטייל הבזיליקום, וויסקי סאוור, הקוסמופוליטן ועוד. ערב המתאפיין בקוקטיילים מתובלים, מרירים וחרפרפים.

תמונות

תמונות: יובל וייסמן. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

יובל וייסמן

מיקסטה קוקטיילס היא חברת בוטיק ייחודית שמציגה קונספטים בתחום האירועים ובתחום סדנאות החוויה למגזר העסקי והפרטי. אנו מתמחים בעמדות קוקטיילים ייחודיות לחתונות ואירועים עסקיים, העמדות שלנו הן הצגה באירוע שלכם, אנו נגיע עם עמדה דקורטיבית וצוות מקצועי עם הרבה יחס אישי. כל הקוקטיילים נרקחים על המקום תוך שימוש בפירות, ירוקות ועשבי תבלין טריים לצד אלכוהול משובח וסירופים הום-מייד שמיוצרים אצלנו בבר. כל דרינק יקבל טוויסט ייחודי.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

המסגר 4

סדנת קוקטיילים – פתוחה

150 ₪ למשתתף
*שימו לב: המחיר הוא ליחיד בסדנת קוקטיילים פתוחה לקהל הרחב

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)