אזור אישי

סדנת ציור אינטואיטיבי

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
9

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

שעתיים של חיבור ליצירתיות וההקשבה ללב. הסדנה משלבת כתיבה לנשמה, התמקדות והרבה הרבה ציור. אין צורך בידע, ניסיון או כשרון בציור ו/או בכתיבה. ציור אינטואיטיבי הנו דרך משחקית, באמצעותו ניתן לחזור להתלכלך, להשתחרר וליהנות עם הצבע ללא שיפוטיות. הוא מאפשר להתחבר ליצירתיות האינסופית הטמונה בנו, תוך צמצום הביקורת העצמית והגברת האהבה העצמית. ניתן לבטא באמצעותו רגשות, מחסומים ופחדים, לשחרר מתחים מחיי היומיום ואת מה שעדיין אין לו מילים. דרך הכתיבה ניתן לשחרר רגשות, להגיע לתובנות ולהתחבר לחכמה הפנימית. הכתיבה, כמו הציור משמשת כאמצעי ולא כמטרה, כאשר את המרכז ולא התוצר הסופי.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? למבוגריםגיבושזוגיותלחברות וארגוניםליום הולדת
סוגי סדנה: סדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

קבוצה אינטימית, אווירה רגועה ונעימה, המאפשרת ביטוי אישי וחופש יצירתי. מה תקבלו? ציור על קנווס מעשה ידיכם מפגש עם עצמך ועם הילד.ה הפנימי.ת חיבור למעיין היצירה הטמון בכ"א מאתנו הגברת השמחה והאהבה העצמית שחרור עומסים ומתחים מחיי היומיום והרבה הנאה.

תמונות

תמונות: גלית טסלר. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
גלית טסלר

בהנחיית

גלית טסלר

יוצרת, כותבת, מדמיינת, מאמינה שבחיים צריך לשמור על קשר רציף עם האני הפנימי, להקשיב לו ולבטא אותו בדרך יצירתית. מדריכת אומנות וציור אינטואיטיבי מוסמכת, בעלת הסמכה בהתמקדות מטעם המכון הבינלאומי בניו יורק, מנחה כתיבה יצירתית טיפולית, לימודי דמיון מודרך ונל"פ, מטפלת ב EMID, מדריכת יוגה ומטפלת מוסמכת באייפק. בוגרת תואר B.Sc. בביולוגיה לימודי ליווי רוחני ו- M.A. במחשבת ישראל.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

פרדס חנה כרכור

סדנת ציור אינטואיטיבי

250 ₪ למשתתף
*שימו לב: למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)