אזור אישי

סדנת ציור אינטואיטיבית

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
14

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

מִכְּחוֹלְמִים הוא מקום בו אפשר לחלום, לשחרר, להביע ולהיות סדנא להעצמה אישית, שיח עמוק בשילוב יצירה אינטואטיבית. תהליך הסדנא השלב הראשון מורכב ממשחק קלפים מעניין שפותח שמחבר בין משתתפי הקבוצה. בשלב היצירה נביא לידי ביטוי את המסרים שקיבלנו תוך כדי שיח מרתק שיחבר כל אחד לאותם מסרים שבחר. כל משתתף מקבל הסבר על טכניקות ציור וכלים היכולים לשמש אותו בתהליך היצירה בד קנבס, צבעי אקריליק עיפרונות ודפים. מה תקבלו בסדנא קנבס צבעים ערך ושיח עמוק יצירה אישית ומרגשת. הסדנא מתאימה לכל מי שרוצה להעמיק, להיפתח ולהרגיש אין צורך בניסיון קודם בציור.

מיקום בארץ: תל אביבמרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלחברות וארגוניםליום הולדתלמבוגרים
סוגי סדנה: סדנאות יצירהסדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

סדנה בהתאמה אישית לפי סוג הקבוצה

תמונות

תמונות: שירלי מימון. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

שירלי מימון

שמי שירלי מימון ציירת אבסטרקט ב-15 שנים האחרונות אני מציירת את הרגשות שלי על קנבס🖌 בשנים האחרונות התחלתי להעביר סדנאות ציור איך ליצור מתוך רגש, איך להביע ולשתף, איך לשחרר ביקורת ושיפוטיות ואיך להתחבר לעצמך דרך צבעים. סדנה מעצימה עם פעילות מגבשת בין חברי הקבוצה הסדנאות שלי מתאימות לארגונים וחברות/ סדנאות לזוגות/ ימי הולדת/ קבוצות/ סדנא למשפחה ועוד… אני מגיעה עד הלקוח 🚙

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

תל אביב

סדנת ציור אינטואיטיבית

200 ₪ למשתתף
*שימו לב: המחיר משתנה לפי כמות המשתתפים

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)