אזור אישי

סדנת פרפר – כלים פרקטיים להרחבת התודעה

דירוג לפי 1 ביקורות:
5.0/5
9

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

במהלך החיים שלנו אנחנו יכולים להיות במגוון מצבי תודעה. קראתי פעם בספר "אפס מגבלות" של דר' ג'ו ויטאלי, שמדבר על תורת ההו'אופונופונו, על שלושה מצבי תודעה עיקריים: מצב הקורבן מצב בורא המציאות מצב משרת הבריאה אני אוהבת להקביל אותם לשלבי ההתפתחות של פרפרים – הזחל, הגולם והפרפר – ולהסביר את דפוסי ההתנהגות האנושיים המעצבים את תודעתנו ואת חיינו, לפיהם. מתוך ההתייחסות הזו הרכבתי סדנה שמדברת על שלושת המצבים הללו: מה הסממנים של כל מצב, איך אנחנו יכולים לזהות באיזה מצב אנחנו נמצאים, איך להתנהל בחיים שלנו מתוך הבנה של המצב ודפוסי ההתנהגות האופייניים לו ואיך להתעלות למצב התודעתי הבא, שירחיב עבורנו את גבולות האפשר וייתן לנו שליטה גדולה יותר בחיינו. בסדנה אני מלמדת כלים פרקטיים, יומיומיים, הלקוחים מתורות תודעתיות שונות, שיעזרו לנו לחיות את החיים שלנו מתוך שמחה, כיף ואפס מאמץ ויתנו לנו את היכולת לייצר את המציאות שלנו בדיוק כפי שאנחנו רוצים שתראה, ומתרגלת אותם עם המשתתפים.

למי מתאים? למבוגריםבזוםלהוריםלחברות וארגוניםלנוער
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

הסדנה היא חד-יומית, אורכת כ-4.5 שעות והיא שלב ראשון, רציונלי וקל להתחבר למרחבי תודעה אחרים. הסדנה מתאימה לכולם, לנשים וגברים בכל גיל ומכל רקע, שמחפשים להרחיב את תודעתם ולשפר את חייהם בכל פרמטר. הסדנה מתקיימת באופן פרונטלי בחיפה או בהתארגנות של מינימום משתתפים בכל מקום בארץ וכן בזום.

תמונות

תמונות: מיכל ליבנה. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

מיכל ליבנה

ילידת 1972, אמא לשלושה בנים, מתגוררת בחיפה.  אדריכלית בוגרת הטכניון, בעלת משרד אדריכלות ועיצוב עצמאי, עוסקת כל החיים במגוון תחומי אמנות ויצירה – ציור, צילום, פיסול וכתיבת שירה.  בשנים האחרונות, לאחר שעברתי תהליכי תודעה שונים ולמדתי הרבה, עוסקת גם בתחומי תודעה וקסם –  פותחת טארוט, מטפלת בשיטות שונות, חונכת לרייקי, ומנחה סדנאות שונות ומעגלי מולד לבנה.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

דרך הים 69 חיפה

מחיר למשתתף: 585 ש"ח

סדנת ספרייה אקאשית

דירוג לפי 2 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

הספריה האקאשית (או הקוסמית) היא ממד של תודעה, מכלול של ידע המגלם בתוכו את כל הידע הקיים ביקום מאז ולעולם. הספרייה נגישה לכולם בכל זמן אך המידע בה מקוד... קראו עוד

17

+ התעניינו לאחרונה

מחיר למשתתף: 180 ש"ח

סדנת מטוטלת

דירוג לפי 2 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

החיים שלנו רצופים בתקופות של התלבטויות. עם ההמתנה מרובת הפנים וחוסר הוודאות הגובר שאנחנו חווים בימים אלה, מפלס ההתלבטויות עולה. האתגר הכי גדול עם התלב... קראו עוד

11

+ התעניינו לאחרונה

סדנת פרפר – כלים פרקטיים להרחבת התודעה

380 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)