אזור אישי

סדנת סושי בסטייל

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
46

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

כמעט כולם אוהבים סושי! ואי אפשר שלא לאהוב את המאכל הטעים והיפהפה הזה שצבר פופולריות עצומה בשנים האחרונות. בסדנת הסושי הבוטיקית והשופעת שלנו, , תלמדו להכין סושי מקצועי כמו במסעדות מאופן הכנת האורז והתיבול (עם סודות קטנים שיוצרים שינויים גדולים בטעם ובנראות), ועד אומנות הגלגול. נגלגל יחד מס' רולים מיוחדים וטעימים במיוחד עם מגוון גדול ושופע של חומרי גלם, מילויים וטופינג. והכל טרי, איכותי וצבעוני. הסדנה מועברת באווירה כייפית, מלאת אנרגיות והומור ובה תלמדו גם עובדות מפתיעות על הסושי והתרבות היפנית. מהסדנה תצאו עם בטן מלאה, מארז סושי מפנק שהכנתם בעצמיכם, וחוברת מתכונים מפורטת.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושלבת מצווהלהוריםלחברות וארגוניםליום הולדת
סוגי סדנה: סדנאות סושיסדנאות בישול
כשר

מאפיינים מיוחדים

מתאים גם לצליאקים/הריוניות/צמחונים וטבעונים.

תמונות

תמונות: ענבל MISSUSHI. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
Inbal-MISSUSHI סדנאות סושי בסטייל

בהנחיית

ענבל MISSUSHI

היי, שמי ענבל ומתוך האהבה שלי לסושי, הידע, הניסיון והרצון לשמח אנשים, הקמתי את MISSUSHI סדנאות סושי בסטייל. למדתי ממיטב השפים רכשתי ידע מכל מקור אפשרי ושימחתי מאות רבות של אנשים בסדנאות שלי. מלבד המצרכים והציוד, אני מביאה איתי לכל סדנא את האנרגיות, את השמחה ואת אהבת האדם שבי. האושר על פניהם של המשתתפים בסדנא, הוא הסיפוק הכי גדול שלי.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

שלמה אלירז 1 ראשון לציון

סדנת סושי בסטייל

330 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)