אזור אישי

סדנת נרות בטבילה ידנית בבית מלאכה לנרות שעוות דבורים

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
6

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

בואו לגלות את המלאכה הקדומה של יצירת נרות שעוות דבורים בשיטה המסורתית – כמו בימי הביניים. בסדנת אמן של ״מקור המלאכה״ תלמדו לטבול ולעצב נרות בעבודת יד עם חומר גלם 100% טבעי; דונג דבורים טהור שנאסף ממכוורות ברחבי כל הארץ. הצטרפו אלינו לחווית יצירה ייחודית במינה בה תלמדו על סוגי השעווה השונים ולמה לבחור דווקא בדונג. נדבר על ממלכת הדבורים, על נפלאות מוצרי הכוורתֿ, החשיבות שבהצלת הדבורים ובעיקר נטבול ונעצב המון נרות.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושלחברות וארגוניםליום הולדתלמבוגריםלמסיבת רווקות
סוגי סדנה: סדנאות יצירהסדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

סדנת נרות ייחודית בה לומדים להכין נרות בשיטה המסורתית, בטבילה ידנית. על חומר הגלם: דונג הדבורים הוא החומר היחיד שמגיע בצורת שעווה בטבע ומשמש ליצירת נרות ותרקוחות מזה אלפי שנים. הוא אנטיבקטריאלי, ומטהר את האוויר בעת הבעירה. שעוות הדבורים היא השעווה היחידה שלא פולטת רעלים והיא מפיצה ניחוח דבשי משכר לחלל. בסדנה תוכלו להינות מכיבוד קל ומשקאות, ביקור בכרכרה הקסומה שלנו וסיור בחוות החופש לדבורים המתהווה במשק החקלאי המשפחתי שלנו. עם מה תצאו מהסדנה: תלמדו את עיקרי המלאכה, כללי הבטיחות והאופן שבו מתנהג החומר, תקבלו ידע פרקטי שאיתו תוכלו להכין נרות גם בבית. בסוף הסדנה תצאו עם: 24 נרות שנטבלו על ידכם על מסגרת זוג נרות עבים שעיצבתם בעצמכם ונר מגולגל מקילוף דונג דקיק עם צמחי מרפא

תמונות

תמונות: מקור המלאכה. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

מקור המלאכה

מקור המלאכה היא סדנה ליצור נרות שעוות דבורים בטבילה ידנית אשר מטרתה לשמר מלאכות עתיקות ולהעביר ידע קדום. הסדנה ממוקמת במשק חקלאי משפחתי במושב הפסטורלי גבעת ניל״י, בין כרמים ונחלים. במקום הוצבו כוורות חופש לדבורים בגידול בדרך הטבע ונשתל יער מאכל וצמחי מרפא.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

מקור המלאכה - מושב גבעת ניל״י

סדנת נרות בטבילה ידנית בבית מלאכה לנרות שעוות דבורים

450 ₪ למשתתף
*שימו לב: כרטיס זוגי ב800₪

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)