אזור אישי

סדנת יין ואלכוהול

דירוג לפי 1 ביקורות:
5.0/5
15

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

1. סדנת קוקטיילים חוויתית בשיתוף הקהל, הכנת קוקטיילים יחודיים, תחרויות שתיה, חידוני אלכוהול ופרסים שווים 2. סדנת יין – אין כמו סדנת יין חוויתית ומקצועית, אצלכם בבית או בכל מקום אחר. סדנת יין שמתאימה במיוחד לימי גיבוש, ימי הולדת או כל אירוע מיוחד אחר. בסדנא תקבלו סקירה על היסטוריית היין, ההבדלים העיקריים בין הזנים השונים, תהליכי ייצור, איך מחזיקים יין בצורה נכונה וכמובן הגשת מספר סוגי יין איכותיים (אפשרות גם ליינות כשרים בלבד). היכן נוצר היין לראשונה? מה ההבדל בין אדום ללבן? איך מייצרים יין? איך מתאימים יין לאוכל ? איך טועמים יין? כל זה ועוד בסדנה מעשירה, חוויתית ומקצועית. 3. סיור יקבים – סיור ביקבי בוטיק ישראלים לקבוצות, הסבר והיסטוריית היקב, מיוחדות היקב והאג'נדה שלו, סיור בכרמים (סיור במרתפים במידה ומתאפשר) טעימה מקצועית של יינות היקב. (בקרוב סיורי יקבים בחו"ל)

למי מתאים? גיבושלחברות וארגוניםליום הולדתלמבוגריםלמסיבת רווקות
סוגי סדנה: סדנאות אלכוהול

מאפיינים מיוחדים

מתאים במיוחד לקבוצות

תמונות

תמונות: מוטי קלמוביץ. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

מוטי קלמוביץ

מוטי קלמוביץ בעל נסיון של כ 30 שנה בענף היין והאלכוהול.   במשך עשרות שנים הוא מקיים סדנאות חוויתיות וסיורים בתחום היין והאלכוהול וביניהן:  סדנת יין, סדנת קוקטיילים, סדנת בירה, סדנת וויסקי ועוד.. הצטרפו אליי למסע מרתק בעולם האלכוהול.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

גמיש

סדנת יין ואלכוהול

0 ₪ למשתתף
*שימו לב: משתנה בהתאם לכמות משתתפים ומיקום הסדנה

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)