אזור אישי

סדנאות ציור בטכניקת פורינג

דירוג לפי 1 ביקורות:
5.0/5
13

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

בסדנה אגלה לכם את המתכון הסודי שלי לפורינג מוצלח, חומרים שאפשר לקנות בכל חנות בארץ. בסדנה של כ-3 שעות ניצור יחד 3 ציורים ב-3 טכניקות פורינג שונות וקסומות. היצירה חוויתית ומהנה מאוד ובסופה תצאו עם 3 ציורים שיקשטו את ביתכם. לא צריך ידע בציור והתוצאות מרהיבות! הקסם בפורינג שכל הציורים יפים ומוצלחים.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? להוריםגיבושלילדיםלמבוגריםלנוער
סוגי סדנה: סדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

לא צריך ידע בציור ובאומנות. כל אחד יכול! הסדנה היא חוויה וקסם. 3 שעות של התנתקות, זרימה, חגיגה של צבעים! טרפיה לנפש. מסדנה אחת של 3 שעות ניתן ללמוד את הטכניקה וליצור ציורים לבית. בסוף הסדנה תקבלו את כל הידע על מנת להמשיך ליצור לבד. גם אחריי הסדנה אפשר להתייעץ איתי, אני זמינה תמיד לכל משתתפי הסדנה.

תמונות

תמונות: לינור אנקרי לוי. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לינור

בהנחיית

לינור אנקרי לוי

היי נעים מאוד. שמי לינור, בוגרת שנקר לעיצוב חזותי. לאחר קריירה ארוכה בתחום העיצוב, חזרתי לאהבה הראשונה שלי, האומנות. התאהבתי בטכניקת הציור בטכניקת פורינג, האומנות הנוזלית. טכניקה קסומה שהיא תרפיה לנפש ודרך להבעה ללא צורך בידע בציור. בפורינג כל ציור הוא הצלחה וחגיגה לעין. ברגע שהגעתי למתכון המוצלח, חומרים שאפשר לקנות בכל חנות בארץ יצאתי עם הסדנאות בשאיפה להעביר לכם מהידע הרב שצברתי ולגרום לכם להתמכר לטכניקה.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

שכונת תל ברוך, צפון תל אביב

סדנאות ציור בטכניקת פורינג

265 ₪ למשתתף
*שימו לב: כולל חומרים. הורה וילד: 400 ש"ח כולל חומרים.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)