אזור אישי

סדנאות מקרמה/גילוף בגרעיני אבוקדו

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
9

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

כל אחד יכול לעשות אמנות. זה כלי לביטוי אישי ולהעצמה. אני מאמינה שאמנות עושה טוב על הלב, ולכן פתחתי את הסדנאות האלו על מנת להעביר הלאה מהידע העשיר שברשותי, ולעשות טוב לעולם ולאנשים שמסביבי. ניתן לבחור באחת משתי הסדנאות: -סדנת מקרמה, בה נכין לעצמנו שרשרת עם אבן חן אמיתית -סדנת גילוף בגרעיני אבוקדו, בה נתנסה בכמה טכניקות בעבודה עם החומר המעניין והמיוחד הזה, ונוכל ליצור תכשיטים, פסלים ועוד.. אין צורך בניסיון קודם- רק סקרנות ורצון לחקור וללמוד!

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלבת מצווהלהוריםלחברות וארגונים
סוגי סדנה: סדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

בעבודה שלי אני שמה דגש על יצירתיות ומקצועיות. בסדנה תקבלו את הכלים והידע הכי מקצועיים שאפשר, יחד עם חופש אומנותי שייתן לכם להפליג בדמיונכם וליצור את היצירות שתמיד חלמתם עליהן!

תמונות

תמונות: אילת רונן. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

אילת רונן

אני אילת רונן, אמנית פעילה ומעצבת גרפית, חיה ונושמת עיצוב ואמנות. מתעסקת באמנות מזה כ15 שנה, בתחומים שונים- ציור, פיסול, צילום, קרמיקה, תכשיטנות ועוד. העברתי סדנאות וחוגי אמנות במשך קרוב לעשור במסגרות שונות, עבודה עם ילדים, מבוגרים וקשישים, עם סוגי יצירה מגוונים.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

חביבה רייק 16, גבעתיים

מחיר למשתתף: 250 ש"ח

כחומר ביד היוצר

דירוג לפי 9 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

העבודה עם חימר מציעה הזדמנות להבעה ולביטוי עצמי של תחושות ורגשות, וחיבור עם ה״עצמי״. כמשפט ״כחומר ביד היוצר״ (ירמיהו י״ח, פסוק ו׳) החומר נותן הזדמנות ... קראו עוד

17

+ התעניינו לאחרונה

סדנאות מקרמה/גילוף בגרעיני אבוקדו

200 ₪ למשתתף
*שימו לב: מחיר האבן לשרשרת ייקבע בנפרד בהתאם לאבן

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)