אזור אישי

סדנאות יצירה עם רותם

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
9

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

יש לי כמה סדנאות: "רוח וחומר" -סדנה בה נכין תמונה או יומן ויזואלי מחומרים שונים ובמגוון תכניקות (אפשר למשוך למספר מפגשים)"מחוט ברזל עד צבע"-סדנת עיסת נייר או פיסול ברצועות בה ניצור זוג ציפורים או חיות מכדורי קלקר או בקבוקים (אפשר למשוך למספר מפגשים שבכל מפגש ניצור משהו שונה) "מסע בעקבות אמנים"-סדנה בה נבחר מראש אמן וניצור בהשראתו (אפשר למשוך למספר מפגשים שבכל מפגש אמן אחר) ציור מנדלות-נכין שתיים שלושה מנדלות ונקשט אותן במגוון חומרים (אפשך למשוך למספר מפגשים שבכל מפגש נתמקד במדלה אחרת)

מיקום בארץ: צפון
למי מתאים? גיבושזוגיותלבת מצווהלהוריםלחברות וארגונים
סוגי סדנה: סדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

עובד על שיפור הקורדנציה, פיתוח הדמיון וויסות חושי לסדנה יכולה להצתרף גם הרצאת השראה בנושא הורות מיוחדת לילדים מיוחדים שגם אותה רותם מעבירה.

תמונות

תמונות: רותם אדום. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

רותם אדום

רותם אדום אמנית רב תחומית ומדריכת אומנות מזה 26 שנה. מתמחה בעיסת נייר מיקס מדיה מנדלות וציור. מעבירה סדנאות לגילאי בית ספר יסודי ותיכון סנדאות למבוגרים וערבי גיבוש וכיף לצוותים. אפשר שתגיע עד למזמין או אצלה בסטודיו לקבוצה קטנה עד שישה משתתפים. אם חד הורית לילדה על הרצף המתגוררת עשרים דקות מהכינרת
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

אצל המזמין או בסטודיו חתולי קיבוץ בית זרע

סדנאות יצירה עם רותם

50 ₪ למשתתף
*שימו לב: 50 לילד 80 למבוגר

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)