אזור אישי

מפגש היכרות עם שיטת נשימה Energy breathing "נשימה מעצימה"

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
19

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

מפגש היכרות כולל תיאוריה, הכנה, התנסות, משך כשעה וחצי. יהיה מסקרן למי שיש לו רקע בעולם הנשימה ומאוד מפתיע למי שטרם זכה לעשות תרגילי נשימה. חוויה בה נרגיש, נעוף, נתחבר למי שאנחנו באמת יותר מתמיד.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? גיבושזוגיותלהוריםלחברות וארגוניםלמבוגרים
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

שיטת נשימה ייחודית, רשומה באיחוד האירופי. דומה במשהו לנשימה מעגלית rebirthing או נשימה הולוטרופית, פחות אינטנסיבית יותר עמוקה. חדש בארץ, בואו לחוות ולהכיר.

תמונות

תמונות: נשימה מעצימה. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

נשימה מעצימה

מדריך נשימה מוסמך. בשתי שיטות נשימה. שיטת (בוטייקו) ברנ"ע – ביטול רצוני של נשימה עמוקה. שיטה מוכחת רפואית, מטפלת בכ 180 מחלות שמקורן בנשימת יתר, כמו אסטמה, פוליפים ועוד, טיפול ברבדים של גוף ונפש. מדריך נשימה בשיטת "נשימה מעצימה" Energybreathing לשיפור ביצועים ברבדים של המוח ותת-מודע. הכישורים וניסיון מאפשרים להתאים תרגילי נשימה השונים מעולם הנשימה בהתאמה אישית למתרגלים כדי להגיע להעלאת אנרגיה, הסרת חסמים והבאה למקסימום ביצועים בכל הרבדים של גוף, נפש, מוח ותת המודע אצל המתרגיל.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

סטודיו Stage One רח' מבצע חורב 14 פ"ת

מחיר למשתתף: 77 ש"ח

לנשום לרווחה – סדנה חווייתית אינטראקטיבית להיכרות עם עולם הנשימה

דירוג לפי 1 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

סדנה חוויתית אינטראקטיבית להיכרות עם עולם הנשימה, במשך של כ 100 דקות. בדגש להורדת הלחץ וחסינות לסטרס לאור התקופה. מה תקבלו ותדעו אחרי סדנה? 🔘 מהי נשי... קראו עוד

13

+ התעניינו לאחרונה

מפגש היכרות עם שיטת נשימה Energy breathing "נשימה מעצימה"

100 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)