אזור אישי

מסע של יצירתיות והשתקפות פנימית ביומן הויזואלי

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
6

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

מזמינה אותך לסדנת אומנות בת 3 שעות בתוך פורמט של יומן בעבודת יד, בסטודיו נעים ומפנק במרכז תל-אביב. את היומן נתפור בעצמנו מדפי מים עבים. בסדנה זו נשתעשע במגרש משחקים של חומרים וטכניקות שונות. נשתמש במגוון חומרים, ביניהם: צבעי מים, עפרונות מים, צבעים מסיסים במים, צבעי אקריליק, דיו, שבלונות, חותמות ומגזינים שונים. תוך כדי פעילות נצבע, נשפריץ, נגזור, נערבב ונדביק, על מנת לחבר אותנו לילד הפנימי החבוי בתוכנו. נחזיר לעצמנו את השמחה של היצירתיות שהייתה לנו כשהיינו ילדים וציירנו בלי לעשות חשבון לאף אחד. ביומן הכל אפשרי ובשיטה הזו כולם יכולים. לא צריך להיות אומנים. אבל לא פחות חשוב מהתוצר עצמו, זוהי סדנת אומנות שנוגעת בנפש. העבודה ביומן מאפשרת לנו התבוננות פנימית (דרך תרגילי כוונה שונים. נעשה שימוש באמצעים מגוונים לעבודה פנימית כמו: קלפי מסר, דמיון מודרך, כתיבה אינטואיטיבית ועוד. העבודה בקבוצות אינטימיות עם יחס אישי.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? בזוםגיבושזוגיותלבת מצווהלהורים
סוגי סדנה: סדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

סדנה שמאפשרת לכל אחד להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלו. מעבר להנאה של היצירה בחומרים והעבודה בתוך היומן, הסדנה מאפשרת התבוננות פנימית, מסייעת בהסרת חסמים, שיפוטיות עצמית והכרה ביכולות. כל זאת באמצעות שילוב של הכלי הזה מאפשר לנו ליצור לעצמנו בועה של שמחה וריפוי. כל מה שדרוש זה רק תשוקה וסקרנות.

תמונות

תמונות: שרי פינקלשטיין. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

שרי פינקלשטיין

היי, קוראים לי שרי. אני מאמנת אישית ומלוות דרך ומנחת סדנאותמוסמכת בשיטת היומן הויזואלי. מאז ומתמיד נמשכתי לכל תחומי האומנות, אבל לא פיתחתי את התחום בגלל שיפוטיות יתר. היום, אחרי התובנות שקיבלתי מלימודי האימון וגם כשנחשפתי לשיטה של היומן הויזואלי, הבנתי שהכל אפשרי. החזון שלי הוא להוביל אנשים למקום הזה שבו יוכלו להסיר שיפוטיות ולאפשר לעצמם להיות יצירתיים. בשיטה הזו, תלמדו להנות מהדרך. והתוצאה? תופתעו לגלות…

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

רחוב רבניצקי, 7, קומה 4 חדר 411

מסע של יצירתיות והשתקפות פנימית ביומן הויזואלי

350 ₪ למשתתף
*שימו לב: כרטיס זוגי 650. השתתפות בסדנה מקנה 10% הנחה על הקורס.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)