אזור אישי

להתחבר לעוצמות שלך עם סדנת תת מודע מיוחדת

דירוג לפי 5 ביקורות:
5.0/5
10

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

למה אנחנו לא מצליחות להרגיש סיפוק מהחיים? עשינו הכל לפי התוכנית, למדנו תואר אולי אפילו שניים, הקמנו משפחה, עובדות במקום טוב- אבל עדיין יש תחושה של ריק וחוסר סיפוק. התשובה טמונה בתת המודע. תת המודע מנהל את הרגשות, המחשבות והתוצאות שלנו. אם יש הרגשה שלילית שמנהלת אותנו, חוסר סיפוק או חוסר מימוש של הפוטנציאל- סימן שיש משהו בתת המודע שעוצר את המימוש שלך. אני מזמינה אותך לצאת למסע מרתק של גילוי עצמי בעזרת כלים עוצמתיים לשינוי. כלים המבוססים על טכניקות nlp, דמיון מודרך וטיפול רגשי מעמיקות המאפשרות לפרוץ את המחסום הפנימי ולהגיע למקומות שאת רוצה. אורך הסדנה שעתיים. רוצה להבין איך תת המודע משפיע על ההצלחה שלך? כנסי 👈 www.tiktok.com/@lia_sharbat

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? לחברות וארגוניםלמבוגריםלנשיםמנהלים ועובדים
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

הסדנה בקבוצה קטנה המאפשרת לעבור תהליך אישי עוצמתי לצד תמיכה קבוצתית. הסדנה הקרובה לנשים בלבד.

תמונות

תמונות: ליה שרבט. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

ליה שרבט

היי:) אני מטפלת רגשית דרך תת המודע ומנחת סדנאות. לפני כמה שנים עברתי משבר אישי בעקבותיו יצאתי לחפש כלים שיעזרו לי להתגבר על הקשיים שלי. ליקטתי ושילבתי טכניקות עוצמתיות שפועלות על תת המודע והמודע על מנת ליצור שינוי משמעותי. עם השנים הבנתי שיש כלים שהשפעתם בקבוצה חזקה יותר, לכן פיתחתי סדרת סדנאות מעצימות לנשים שמאפשרות להם לעבור שינוי משמעותי. נשים שמגיעות לסדנאות מדווחות כי כבר אחרי המפגש הראשון הן מרגישות שינוי ניכר.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

רעננה

להתחבר לעוצמות שלך עם סדנת תת מודע מיוחדת

150 ₪ למשתתף
*שימו לב: מחיר מוזל בהרשמה מוקדמת- הסדנה ב 5.4 - יום שישי, בשעה 9:30

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)