אזור אישי

כשהכלי מוכן – השפע מופיע

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
8

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

האם אתם מרגישים שמגיע לכם יותר מהחיים, שלמרות כל מה שאתם יודעים ועושים עדיין יש פער בין היכולות שלכם לבין מה שקורה במציאות? אם כן, כנראה שעדיין יש מקום לעבוד על הכלי שלכם, כי רק כשהכלי מוכן, השפע מגיע! מהו אותו כלי ואיך מכינים אותו לקבלת השפע, בלי לאבד את המוטיבציה, האנרגיה והאמונה בדרך שלנו להשגת היעדים החשובים לנו, הם רק חלק מהנושאים בהם נעסוק בסדנה. באמצעות הסדנה: 1. תגלו מהם המכשולים הרגשיים שעומדים ביניכם לבין הגשמת המטרות שלכם ותקבלו כלים פרקטיים שיעזרו לכם להתגבר עליהם. 2. תגלו מי אתם, מה היכולות שלכם ואיך להשתמש ביכולות האלו כדי להשיג את מה שאתם רוצים. 3. תקבלו טכניקות ואסטרטגיות עוצמתיות שיעזרו לכם לשמר את האנרגיה, המוטיבציה והאמונה להמשיך לפעול עד שהדברים שאתם רוצים יבואו לידי ביטוי במציאות הפיסית ויגיעו לכלל הגשמה!

למי מתאים? להוריםלחברות וארגוניםלמבוגריםלנוערלנשים
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

סדנה פרקטית וייחודית שממנה יוצאים עם תוצרים שיעזרו למשתתפים להמשיך קדימה לעבר המטרה גם בימים קשים כשהמוטיבציה יורדת, עד להשגת.

תמונות

תמונות: עינת אפרים בן עמי. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

עינת אפרים בן עמי

מאמנת לפיתוח חוסן נפשי, מדריכת הורים, מרצה ומנחת סדנאות. בשנים האחרונות אימנתי מאות אנשים ועזרתי חהם להשיג את התוצאות שהם רוצים, בין אם בהורות ובין אם בחיים הפרטיים. את כל התהליכים שאני מעבירה, עברתי על בשרי הן כאמא לילדים והן כמי שעשתה את דרכה משכירה לעצמאית. בזכות הניסיון העשיר שצברתי, הטעויות והאתגרים שבדרך, הגעתי לתובנות יקרות ערך אשר מאפשרות לי לקצר למתאמנים שלי את הדרך ולהוביל אותם תהליך מדויק, יעיל וממוקד לעבר השגת התוצאות שהם רוצים עבור עצמם.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

בהתאם לביקוש

כשהכלי מוכן – השפע מופיע

97 ₪ למשתתף
*שימו לב: נמכרת גם למוסדות וארגונים

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)