אזור אישי

כחומר ביד היוצר

דירוג לפי 9 ביקורות:
5.0/5
17

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

העבודה עם חימר מציעה הזדמנות להבעה ולביטוי עצמי של תחושות ורגשות, וחיבור עם ה״עצמי״. כמשפט ״כחומר ביד היוצר״ (ירמיהו י״ח, פסוק ו׳) החומר נותן הזדמנות לקחת משהו גולמי ולהגיע איתו למימוש כל רעיון ויצירה. הסדנה מורכבת מ-4 מפגשים של שעתיים וחצי (סה״כ 10 שעות). בסדנה נתנסה ב-3 טכניקות בנייה שונות בחומר, שיטות עיטור וצביעה. העבודה בקבוצות קטנות (עד 5 אנשים), יש אפשרות להזמנת סדנא אישית/זוגית. הסדנה כוללת את כלל החומרים ואין צורך בידע מקדים.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? זוגיותלהוריםליום הולדתלמבוגריםלנשים
סוגי סדנה: סדנאות יצירהסדנאות אומנות

מאפיינים מיוחדים

סדנת פורצלן תוצע למתעניינים בעלי התנסות קודמת בעבודה בחומר, בתוספת 100₪ למשתתף.

תמונות

תמונות: גילית לוין רונן. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

גילית לוין רונן

אני גילית, אמנית וקדרית עם מעל 35 שנות ותק וניסיון בהוראת פיסול וקדרות, שיעורים פרטיים והדרכת קבוצות. לפני כשנה עברתי עם משפחתי ממושב שואבה שליד ירושלים אל היער הגדולה, תל אביב. בעקבות המעבר אני מחדשת את הפעילות ואת הוראת הקרמיקה. מורה מוסמכת לאמנות ומרפאה באמנות בשיטת נוביצקי. בוגרת מכללת ויצ״ו, מכללת תל חי והמדרשה לאמנות בבית ברל. השתלמות בקרמיקה באנגליה וביפן. מעל 30 שנה שאני מעבירה סדנאות קרמיקה במוסדות שונים – ויטל, מוזיאון תל אביב ובסטודיו שלי. מתמחה בפורצלן – בעבודת אובניים, משטחים ויציקות. אמנית פעילה, מציגה בתערוכות ברחבי הארץ. חברה בגלריות ״מקום לאמנות״ ו״קוביה 6״ בתל אביב.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

שביל המרץ 6, קומה 3, סטודיו 22, קריית המלאכה, תל אביב.

מחיר למשתתף: 200 ש"ח

סדנאות מקרמה/גילוף בגרעיני אבוקדו

דירוג לפי 0 מדרגים:
0.0/5
(0.0)

כל אחד יכול לעשות אמנות. זה כלי לביטוי אישי ולהעצמה. אני מאמינה שאמנות עושה טוב על הלב, ולכן פתחתי את הסדנאות האלו על מנת להעביר הלאה מהידע העשיר שברש... קראו עוד

9

+ התעניינו לאחרונה

כחומר ביד היוצר

250 ₪ למשתתף
*שימו לב: המחירים מתייחסים למפגש בודד מתוך ה-4. קבוצתי- 250₪ למשתתף. אישי - 350₪. זוגי - 600₪. סדנה זוגית בודדת- 700₪

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)