אזור אישי

יוניטי – משחקי האחדות

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
7

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

סדנת משחקי האחדות של חברת יוניטי שופעת במשחקי אתגר צוותיים המאמנים את הקבוצה לפעול יחד בהדדיות ולהתייחס זה לזה מתוך חיבור למען ההצלחה. מדובר בסדנא המותאמת כפעילות אאוטדור או אינדור למנהלים, צוותי עובדים, משפחות ילדים ונוער. היא יכולה להוות חלק מיום כיף צוותי או כסדנת פיתוח צוות עם יעדים מותאמים. יוניטי דואגת לרענן ולהתחדש כל עת עם משחקי odt מגוונים ומרתקים המותאמים למגוון רחב של קהלי יעד. להעלאת רמת ההנאה והחוויה ניתן לעטוף את הסדנא כחופשת משימות מסביב לעולם עם דגלי ארצות וקטעי קישור לצד הנחייה מקרבת ומגבשת. לפרטים נוספים כנסו לאתר שלנו – www.321odt.com

למי מתאים? גיבושזוגיותלבת מצווהלחברות וארגוניםליום הולדת
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

בשונה מסדנאות גיבוש הקיימות בשוק, התשומת לב של יוניטי היא קודם כל על חווית החיבור האנושית והדאגה לעשות הכל בכדי לקרב את המשתתפים למדרגה חדשה של קשר והדדיות בריאה ביניהם. והכל עטוף בשעשוע ומשחקים אתגריים לצד הנחייה מקצועית.

תמונות

תמונות: יוניטי גל פליקסברודט. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

יוניטי גל פליקסברודט

גל פליקסברודט, מנחה סדנאות גיבוש ואתגר, משחקולוג לתהליכים חברתיים ומחה מעגלי הקשבה. כמנהל חברת יוניטי אני שם דגש על חווית החיבור האנושי באמצעות משימות אתגריות ומשחקי חיבור מקרבים. יוניטי הינו עסק נייד המגיע לכל מקום ומותאם לכל קהל יד מילדים ועד גימלאים.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

הסדנא ניידת בכל רחבי הארץ.

יוניטי – משחקי האחדות

125 ₪ למשתתף
*שימו לב: המחיר כולל מעמ והוא עלול להשתנות בהתאמה לכמות המשתתפים, המיקום והצורך במנחים נוספים

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)