אזור אישי

טעם של בית יפני

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
8

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

בין אם מדובר בארוחת בוקר, צהריים או ערב, הכנת האוכל היפני הביתי נעשית תוך הקפדה על הקודים המסורתיים אשר נוצרו לפני מאות שנים, להכנת ארוחות מאוזנות ובריאות המשלבות בין חלבונים, ויטמינים, ומינרלים; עשירות בסיבים, יפות לעין וטעימות לחיך. כשתגיעו, אקבל אתכם עם מנת #מרקמיסו עם ירקות העונה, ובסדנה, נכין שש מנות ביתיות יפניות, ( #אורזיפני, #מרקיפני בודהיסטי, #חמוציםביתיים, מנת חלבון (בקר/פרגיות/דגים/טופו, מנת ירקות חמה, ומנת ירקות קרה) המורכבות משלל ירקות שונים, ירקות עליים, ירקות שורש עונתיים, שלל אצות, קטניות, פטריות, חלבון מן החי ומהצומח, שאותם נחמיץ, נחלוט, נאדה, נתבל ונבשל יחדיו, וכל זאת תוך כדי שאספר על דרכי התיבול וההגשה היפניות המרתקות, על עשר השנים בהן חייתי כסטודנטית ביפן, ועל פועלי כאשת עסקים על הקו ישראל-יפן מאז חזרתי לארץ בסוף שנת 2000. לאחר שנסיים לבשל, נאכל את המטעמים שבישלנו בכלים יפנים, נטעם סאקה, נלגום ליקר שזיפים יפני שאני מכינה כל קיץ, ונקנח ברולדת מאצ'ה ירקרקה שהכנתי מראש לצד ספל תה #sencha ירוק, ומספר ימים לאחר הסדנא תקבלו ספרון מתכונים על מנת שתוכלו לבשל הכל גם בבית!

מיקום בארץ: צפון
למי מתאים? גיבושזוגיותלהוריםליום הולדתלמבוגרים
סוגי סדנה: סדנאות בישול

מאפיינים מיוחדים

אוכל יפני בייתי מסורתי, מותאם עפ"י בקשה לאוכלי חלבון מהחי (בקר/פרגיות/דגים), חלבון מהצומח (צמחוניים/טבעונים), רגישות לגלוטן ולקטוז.

תמונות

תמונות: יפעת טרד. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

יפעת טרד

הגעתי ליפן ב1991 והתאהבתי באנשים, בשפה, במוסיקה, ובאוכל. שמי יפעת ורד ובמקצועי אני עוסקת בפיתוח עסקי ליפן, עוזרת לחברות ישראליות לחדור לשוק היפני, מייעצת ומגשרת בין חברות ישראליות ויפניות, ונעה על הקו בין יפן וישראל כבר שלושים ושתיים שנה. בעשר השנים בהן חייתי ביפן, למדתי יפנית, סיימתי תואר בלימודים בינלאומיים ומנהל עסקים, עבדתי בחברה יפנית, וכמובן שטעמתי, בישלתי, ו"שנוררתי" מתכונים יפנים ביתיים ומסורתיים מהמורות שלי ליפנית, מאימהות יפניות אצלן התארחתי, ומחברותי היפניות. את התבשילים שלמדתי להכין הכנתי עבור בן זוגי היפני, ועבור חברי ללימודים ביפן – תלמידים זרים כמוני במסיבות ביתיות. מאז חזרתי לארץ בסוף שנת 2000 אני חולקת עם משפחתי את תשוקתי ואהבתי לאוכל היפני, ואת "טעם של בית יפני" הקמתי בשנת 2019 לאחר שחברי "התלוננו" שאיני חולקת את התבשילים היפנים שלי עם העולם(^_~). אני מזמינה אתכם להכיר ולהתאהב גם כן במטבח היפני.

24/05/2024

31/05/2024

07/06/2024

14/06/2024

גורדון 17, חיפה

טעם של בית יפני

350 ₪ למשתתף
*שימו לב: מחיר השתתפות לאדם בסדנא פתוחה לקהל. עלות אדם לסדנא פרטית היא 380שח (סדנא משפחתית מעל ארבעה איש נחשבת לפתוחה לקהל והמחיר בהתאם)

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)