אזור אישי

חלומות שבירים – סדנת זכוכית פיוזינג

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
24

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

רוצים להכניס קצת צבע לחיים? מזמינה אתכם לסדנת זכוכית במתחם יפהפה של סדנאות אמנים בקיבוץ עין כרמל. בסדנה ניצור ונעצב באמצעות פיוזינג-התכה של זכוכיות בתנור. נעצב משטח זכוכית בזכוכיות צבעוניות על מנת לקבל דוגמא ייחודית. את היצירה שלכם נשרוף על גבי תבנית בתנור ונקבל פמוט/צלחת קטנה. כל משתתף יצור כלי ,אותו יקבל בסיום התהליך ושתי שריפות.

מיקום בארץ: צפון
למי מתאים? גיבושזוגיותלבת מצווהלהוריםליום הולדת
סוגי סדנה: סדנאות זכוכיתסדנאות יצירה

מאפיינים מיוחדים

• אין צורך בידע מקדים. • מתאים לילדים מגיל 10 בהשגחת מבוגר. • סדנה בקבוצה קטנה – עד 6 משתתפים לכל היותר. • איסוף הכלים כעבור 10 ימים – ניתן לקבל את הכלי באמצעות שליח בתשלום נוסף.

תמונות

תמונות: ענת וייס. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

ענת וייס

ענת וייס יוצרת בקיבוץ עין כרמל. לעולם הזכוכית נחשפה לפני 20 שנה בארצות הברית. את עולם הפיוזינג למדה מדן פנטון. כמו כן התמחתה בפיסול בזכוכית וליטוש זכוכית בצ'כיה. יוצרת פסלי זכוכית שהמוטיב הבולט בהם הוא טקסטורה מיוחדת בזכוכית. הפסלים עשויים בטכניקה של פיוזינג ויציקות זכוכית. עבודותיה, הן עוסקות בנושאים של אימהות, קריירה וזוגיות. יצירותיה עוסקות בעולמה האישי ויש בהן מטען אישי ומגדרי. הציגה בתערוכות קבוצתיות בגלריות שונות בארץ תל אביב. תערוכת יחיד "מעבר לבד", מוזיאון המזגגה, נחשולים.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

סדנאות האמנים עין כרמל

חלומות שבירים – סדנת זכוכית פיוזינג

320 ₪ למשתתף

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)