אזור אישי

חוזרות לגוף – ריטריט אינטנסיב אישי

דירוג לפי 1 ביקורות:
5.0/5
6

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

ריטריט גוף-נפש אישי הוא מסע מרפא ומחבר פנימה, של 3 ימי תהליך עומק אחד-על-אחד שמותאם לך אישית וממוקד בנושא שאת/ה רוצה לעשות איתו עבודת עומק וליצור בו שינוי משמעותי. הפורמט של תהליך "אינטנסיב" הוא הזדמנות נהדרת למי שרוצה לעשות קפיצת דרך בנושא או מצב מסויים בחיים שלו/ה, ולשלב אותו עם חופשה ומנוחה בטבע הקסום של הצפון. הריטריט בנוי מ-6 סשנים אישיים של שעה וחצי כל אחד: במהלך 3 ימי הריטריט יהיו לנו 4 מפגשים בקליניקה או בטבע, ובינהם יהיה לך זמן לעיבוד והטמעה וגם להנאה – לטייל, לטבול, לכתוב, לבלות, לאכול טוב ולנוח. לפני הריטריט נקיים מפגש היכרות מקדים של התנסות, הכנה ומיקוד בנושא הריטריט. בשלב ראשון אפשר לקבוע רק את מפגש ההיכרות בזום, בתל אביב או בראש פינה (מפגש בפני עצמו בעלות 300₪, שינוכה מהמחיר אם תמשיך/י לריטריט המלא). אחרי הריטריט נקיים עוד מפגש מסכם – לפולואו-אפ ולתכנית להמשך התהליך שלך ושילוב הכלים והתובנות ביום-יום שאחרי. הריטריט מכוון להיות בנוי בקפידה בכדי לעזור לך לעבור מסע של ריפוי וטרנספורמציה, על ידי כך שהוא יהיה מותאם אישית לכל הצרכים שלך – מהתוכן ועד לזמנים, הלינה, הארוחות וכו'.

מיקום בארץ: צפון
למי מתאים? למבוגריםלנשים
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

ריטריט "אינטנסיב" אישי הוא פורמט בין לאומי ייחודי, שמאפשר לעבור תהליכי ריפוי טרנספורמטיביים וממוקדים בליווי צמוד ובזמן קצר, בקרבה לטבע מסביב ולטבע הפנימי, ובהתאמה לצרכים האישיים שהכי יתמכו בריפוי שלך. העבודה שנעשה יחד בסשנים מלמדת כלים: * לגשת אל תבונת הגוף הטבעית, ולאפשר שינוי במודעות ובחוויה הרגשית והנפשית שלנו. * לפתח נוכחות שקטה, להרגיש את רגשותינו, להקשיב לגופנו, ולהוריד את השליטה של ה-Mind – מה שמשפיע ישירות על ה-Well Being, ההגשמה והיחסים שלנו. * לחיות בהקשבה לגופנו ולחוש בטוחים בתוך עצמנו, לסמוך על כך שאנחנו יכולים לפגוש את אתגרי החיים, לבחור בחירות מיטיבות וליצור את החיים שאנחנו כמהים להם. * להגביר את התשוקה שלנו לחיים ואת תחושת הערך האמיתי שלנו – מה שמחזיר אותנו ליכולת המולדת שלנו לחיות בשמחה, בנועם וביושרה.

תמונות

תמונות: מאייה אלרון. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
מאיה אלרון

בהנחיית

מאייה אלרון

מלווה תהליכים ממוקדי גוף-נפש אישיים וקבוצתיים מעל 20 שנה, מנחה מוסמכת בשיטת גרינברג, בהתמקדות (Focusing) ובהנחיית קבוצות המעגל הפתוח (פסיכודרמה). מתמחה בתהליכי התפתחות, ריפוי ושינוי באמצעות מגע, תנועה, נשימה, קול ושיחה להשיב את החיבור לתבונה של התודעה הגופנית הטבעית שלנו.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

ראש פינה

חוזרות לגוף – ריטריט אינטנסיב אישי

1500 ₪ למשתתף
*שימו לב: הריטריט בנוי בהתאמה אישית לפי העדפות הלינה והארוחות שלך. העלות הבסיסית של התהליך היא 1,500 ש"ח ל-6 המפגשים, עלויות הלינה נעות בין 480-1,100 ש"ח ל-2 לילות, ועלויות הארוחות בין 300-450 ש"ח ל-3 ימים. יש גם אפשרות לריטריט ללא מקום לינה ו/או ארוחות.

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)