אזור אישי

חוויה זוגית- לחזק את החיבור ביניכם

דירוג לפי 2 ביקורות:
4.5/5
9

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

במפגש הזוגי אני מנחה זוגות לחיבור עמוק ומשמעותי. אתם תלמדו איך לתקשר אחד עם השניה, לתמלל רצונות וגבולות. תלמדו להכיר לעומק ולהתקרב עוד יותר. בחוויה זוגית אתם תלמדו להקשיב לגוף שלכם ושל בן/בת הזוג. להיות בנוכחות. תלמדו לנשום יחד, לנוע יחד. להרגיש את עצמכם ואת בן/בת הזוג. תגלו את התנועה המשותפת שלכם. תשדרגו את האינטימיות לשלב הבא. יש אפשרות לבחור בין מפגשי-חוויה למפגשי-ייעוץ. המפגשים בתל-אביב או בזום. במפגש חווייתי אני מנחה אתכם איך לגעת, איך להקשיב. אני מנחה ומלמדת תרגילים שונים שתוכלו להתנסות במפגש וגם בבית. אני מלמדת אתכם להפגש מהלב, לחוות את עוצמת האהבה והאיחוד ביניכם. אני מדריכה מהצד ועוזרת לכם לחוות משהו אחר. אתם תוכלו להתנסות בתרגילים שתלמדו גם בבית. תלמדו איך להביא משהו חדש למפגש האינטימי ביניכם. במפגשים איתי תלמדו להיות מאהבים סבלניים וקשובים. תפתחו יכולות לשהות באינטימיות. תפתחו יכולות תקשורת מול בן/בת הזוג, ובעיקר תעשו שלום עם כל החלקים שמרכיבים אתכם.

מיקום בארץ: מרכז
למי מתאים? זוגיות
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

משך המפגש משתנה לפי הצורך, ונע בין שעה וחצי למפגש זוגי חווייתי של שלוש שעות. במפגשים הזוגיים תקבלו: * ייעוץ בשיחה וגישור פערים בתקשורת-מקרבת * תרגילי נשימה לזוגות מתחילים * תרגילי מגע לזוגות מתקדמים * לימודי עיסוי אחד לשניה * הדרכת עIנג * איך להעצים את הזוגיות, לחזק את החיבור ביניכם ולשפר פלאים את המפגש האינטימי.

תמונות

תמונות: לאונור גבריאלי. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

חוות הדעת המוצגות להלן הינן אישיות ומבוססות על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לאונור גבריאלי

בהנחיית

לאונור גבריאלי

כבר עשור אני מנחה זוגות, יחידים וקבוצות לתקשורת-רגשית ואינטימית. ♡ מדריכת-הורים למיניות בגיל-הרך ועד גיל-הנעורים ♡ מדריכה נוער לבריאות-מינית ומגדר ♡ מדריכה צוותים חינוכיים לשיוויון מגדרי ♡ ייעוץ ופיקוח על ארגונים בשמירת מרחב בטוח ומניעת פגיעות מדי יום אני מלווה נשים בשערי הנשיות: נערוּת, זוגיות, פוריות, וגיל-המעבר. מלווה זוגות בשערי החיים והשתנות הגוף: טיפולי-פוריות, לידה, גיל-המעבר וא-מונוגמיה. מיודעות טראומה: טיפול וליווי רגיש-טראומה ומוכוון לוויסות מערכת גוף-נפש לומדת ומתרגלת טנטרה. הולכת בדרך השמאנית האדומה ובדרך המדיטציה והמודעות כבר 15 שנה.
לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

גבעתיים

מחיר למשתתף: 200 ש"ח

לאונור גבריאלי

לצמוח-באהבה: מפתחות לזוגיות ומיניות הרמונית

דירוג לפי 1 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

תקשורת אלימה היא כל מה שגדלנו לתוכו. זה כל כך טמוע בנו, כל כך טבעי שאנחנו בכלל לא רואות את זה. זה קיים בכל סוגי מערכות היחסים שלנו. בזוגיות שלנו, עם ה... קראו עוד

8

+ התעניינו לאחרונה

מחיר למשתתף: 100 ש"ח

לאונור גבריאלי

האורגזמה הנשית ופער העונג

דירוג לפי 1 מדרגים:
5.0/5
(5.0)

★ סודות האורגזמה הנשית~ מדע וטנטרה נפגשים ★ ידעתן שיש לגוף שלנו יכולת לחוש לפחות 7 מסלולים של עונג? בואו ללמוד איך להתחבר לצוף של החיים, להכיר את עצמנ... קראו עוד

10

+ התעניינו לאחרונה

חוויה זוגית- לחזק את החיבור ביניכם

580 ₪ למשתתף
*שימו לב: לזוג- כל המפגשים בתשלום מראש בלבד

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)