אזור אישי

זוגיות באהבה ובתשוקה

דירוג לפי 3 ביקורות:
5.0/5
54

+ התעניינו לאחרונה

על הסדנה

רוצים להדליק את הזוגיות שלכם קצת יותר? להתפתח ולהשביח ביחד? סדנה זוגית פרטית, מתנה מושלמת לזוגיות שלכם, שניכם מרוויחים! בואו לחגוג את הזוגיות ולשמוע על הנושאים החשובים, שבד”כ לא מדברים עליהם – זוגיות, אינטימיות ותשוקה. תקבלו תובנות, רעיונות וטיפים ליותר הנאה, קירבה ועונג. תכירו דרכים להתרגש מחדש. תעוררו את האש בזוגיות שלכם ותלכו הביתה עם יותר רעיונות וחשק ליישם, לשיגרה זוגית קרובה ומרגשת.

מיקום בארץ: צפון
למי מתאים? למבוגריםזוגיותלהורים
סוגי סדנה: סדנאות העצמה והתפתחות אישית

מאפיינים מיוחדים

הסדנה מתקיימת בקומת המפגשים בכחול המרכז למיניות וזוגיות, כרמיאל, חוויה מיוחדת! מתנה שובבה לכל זוג + משחק זוגי מדליק שתכינו, מותאם בשבילכם. משך הסדנה שעתיים וחצי. שתיה חמה וכיבוד קל במקום.

תמונות

תמונות: סיגל צוקר. יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתר את המקור או שהוא אינו ידוע והתכנים פורסמו בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, אנא פנו אלינו בהקדם באמצעות העמוד ליצירת הקשר, שנמצא בתחתית כל עמוד. אתר כל סדנה אוסף את המידע שמוצג בו ברחבי האינטרנט או באמצעות נותני השירות עצמם. על כן, יתכנו אי דיוקים במידע המוצג ועל כן יש לקחת זאת בחשבון. אם מצאת מידע שאינו מדויק או שסדנה זו בבעלותך ותרצה לשנות בו פרטים/למחוק אותו מן האתר, יש ללחוץ על הודעה זו. כמו כן, יובהר בזאת כי אתר כל סדנה לא מפעיל את הסדנאות עצמן וכי כל האחריות לעצם השירות, איכותו וטיבו - מוטלת על מנחי הסדנאות עצמם.

המלצות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

בהנחיית

סיגל צוקר

מנחה ומטפלת לנשיות, זוגיות, אינטימיות ומיניות. בעלת כחול, המרכז למיניות וזוגיות מינואר 2004. מחברת הספרים רבי המכר: 101 פנטזיות, וידויים אישיים וסיפורי מין, פנטזיות למבוגרים בלבד, ו-צעצוע של סיפוק.

לפרטים על מועדים יש לפנות למנחה

העמק 11, כרמיאל

זוגיות באהבה ובתשוקה

325 ₪ למשתתף
*שימו לב: מחיר לזוג: 650 ש"ח

תפריט נגישות

רגע, יש לנו עוד להציע לך!

אנחנו מוסיפים סדנאות חדשות בכל יום, רוצה לשמוע עליהן לפני כולם ולקבל הטבות והנחות ייחודיות?

או

הרשמו לניוזלטר שלנו

או גם וגם ;)